Dzień 3

                                                       NIE PODAWAJ SIĘ !

Czasem , pare minut ,dni, sekund,minimetrów, centrymentów dzieli nas od wielkiej wygranej ! Dlatego nie podajemy się , i idźemy dalej. Na dziś przygotowałam trzy zestawy do biegania i  do ćwiczeń. Teraz większość dziewczyn które biegają ,biegą w "sportowym staniku" , wiecie o co chodzi ;). I w spodenkach , żeby pokazać swój efekt.Mi się bardzo podowają właśnie takie zestawy. Ale żeby pobiegać np. z adidasem trzeba wydać ok 500zł :/. Tak jak przeliczyłam. Więc na dziś trzy zestawy i pare ćwiczeń.

SPORTOWO I STYLOWO ! 





WSZYSTKO x15 ! + 30 MINUT BIEGU ! 
LET'S GO ! 


                                           
                                             NO CHYBA , ŻE SIĘ NIE CHCE TO ! 



DLA LENIUSZKA I DLA NIE LENIUSZKA !

NA CO CZEKASZ ? 

Udostępnij na Google Plus

About agata ulasiuk

    Blogger Comment

2 komentarze:

  1. ja leniuszek ;c
    ps. u mnie będziesz zawsze mile widziana i mam nadzieję, że jeśli Ci się spodoba zaobserwujesz :)
    + za komentarz się nie obrażę!





    Mój blog! eniia-blog.blogspot.com
    follow my facebook!
    follow my tumblr!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh , ja za obserwacje też się nie obraże ;D

      Usuń