Dzień 6 - Pomysły na ćwiczenia

Dobry wieczór ! 
I , znowu późny post , kochani na dzisiejszy dzień chciałam , wam pokazać pare pomysłów na ćwiczenia.
Nwm czy zauważyliście ale ostatnio blog przypomina bardziej  blog lifestylovy (czy jak to sie pisze) , niż blog modowy. Niedługo postaram , się to zmienić. A ja nie moge ćwiczyć BO (znowu się wykręcam ) jechałam dziś z bratem na jednym rowerze , zawieść tacie młotek do lasu i , mó brat prowadził a ja na bagażniku , oczywiście mój brat musiał sie wywaliś o drzewo które jest jagby w ziemi. I BUUM trzy dziury w spodniach i do tego dziura w noce i duże zadrapanie. Więc nóżka boli nie mam jak chodzić , ale no coż msze. A jutro , jeszcze może pojedziemy nad morze , no poprostu , będę piękna w stroju kapielowym :(. Dobra zostawiam was z ćwiczeniami. A tu macie mojego aska (klik) , prosze o pytania...







Udostępnij na Google Plus

About agata ulasiuk

    Blogger Comment

0 komentarze:

Prześlij komentarz