Jesienny list

Dlaczego , jesienny list ? ponieważ mam dziś dla was kilka informacji , dlatego list , a dlaczego jesienny ? bo niedługo szkoła , i niedługo jesień. ( klik). Jak zauważyliście blog znowu troche inny , chce zmiany, na blogu aby był ciekawy i wgl. Niedawno , założyłam nowego bloga ( znowu ) , u góry macie jego logo , logo tego bloga i tego drógiego są bardzo podobne. Chciałbym was do niego zaprosic , ! Klikajcie i obserwujcie ! Posty tam będą sie pojawiać w połowie Listopada. I teraz robicie wielkie oczy ? Tak założyłam teraz bloga , aby ludzie troche wiedzieli oco chodzi. I ,ze poprostu znowu ten blog moze byc usuniety ! Dlatego zapraszam tu ! ( KLIKAJ!!! )... Nie moge sobie uświadomić , że za tydzień będę w szkole. ! Ale no cóż , musze sie przygotować. Tylko jak ? Jak nie mam w co sie ubrac na rozpoczęcie ! zeroo pomysłu. Ehh poszukam inspiracji... Niedługo , jesień niedługo kasztany ! KASAA ! Tak zbieram kasztany od małego i zarabiam.. Zdziwiło ? Uwielbiam je zbierać , takie odprężenie , nie masz nikogo wokół Sb , myslisz , zbierasz i wgl. Więc podsumowując : mam nowego bloga ( TU), zmiany w wyglądzie blogu, szkoła niedługo , nie mam w co się ubać na rozpoczęcie, zbieram kasztany. + zestaw na jesienny letni dzień.
Rozpisałam sie dziś, zapraszam tu i do obserwacji ! 

Udostępnij na Google Plus

About agata ulasiuk

    Blogger Comment

6 komentarze:

  1. fajny blog

    http://nadi-w.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam w takim razie do obserwacji ;)

      Usuń
  2. Hej :)
    Zostałaś nominowana do Libster Blog Award!
    Szczegóły na moim blogu: http://olilix3.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jej, dziękuje to już 2 raz ! :* Zaraz odbieram pytania i dodaje don Sb ten post :) DZIĘKUJE :* ! <33

      Usuń
  3. Ciekawy blog, fajnie czyta się twoje wpisy :))

    Zapraszam do obserwowania i skomentowania ostatniego posta na moim blogu

    domi-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń