Let's go !

Lubicie , biegać ? Ja lubie , ale sama bez nikogo przemyśleć życie , sytacje... Ostatnio mój brat biega , chce schudnąć ale z colą i chipsami mu się to nie uda... A ja siedze , i czekam aż przebiegnie te 4/5/6 kółek. Bo mi się nie chce. Ae dla tych co lubią biegać , a nie siedzieć lub lubią sportowy styl : przygotowałam zestaw :
ZAPRASZAM DO BIEGANIA ! 
I
                                                       OBSERWACJI BLOGA !
                                                                    ORAZ
                                       KLIKANIA "LUBIE TO" NA FACEBOOKU !

UWAGA TYDZIEŃ 19-25.08.2012 
BĘDZIE TYGODNIEM SPORTU !
ZAPRASZAM ! 
Udostępnij na Google Plus

About agata ulasiuk

    Blogger Comment

1 komentarze:

  1. świetny zestaw :3
    Bluzka jakaś fajna;)
    choocolatelove.blogspot.com
    Klikniesz w banner po lewej stronie u mnie na blogu? Jeśli już to zrobisz napisz w komentarzu ;) Z góry dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń