Libster Blog Award

Zrobiłam oddzielny post, gdyż zostałam nominowana do Libster Blog Award przez Olę z ( link do bloga ). Wcześniej , również zostałam nominowana przez inną dziewczynę (link do bloga ), ale nie było tam pytań… DZIĘKUJE ZA NOMINACJE !



‘’ Otóż Libster Blog Award to nic innego jak nominacja za dobrze wykonanego bloga. Pozwala ona na wybicie się blogów a małej liczbie obserwatorów. Rzecz polega na tym, że gdy otrzymujemy 11 pytań od danej osoby musimy to dalej rozesłać dla 11 osób ale z własnymi pytaniami. No i musimy pamiętać, że nie możemy tego wysłać do osoby, która nas nominowała. Pamiętajmy, że musimy poinformować te osoby, które nominowaliśmy bo inaczej nic z tego nie wyjdzie. ‘’


PYTANIA KTÓRE OTRZYMAŁAM:

1.Ulubiony aktor/aktorka?
Nie mam :/ , każdy aktor w jakiś sposób jest ulubionym J
2.Ulubiona piosenka?
Hah , znów nie mam : ale bardzo podowają mi się słowa np.; Ewa Farna ‘’Cisza’’ , Honorata Skarbek Honey  ‘’Nie powiem jak’’ i Beyoncé  ‘’Best Thing I Never Had”
3.Czego nie lubisz?
Miejscowości w której mieszkam , ale czego ? chciwości  , samolubstwa , i chwalenia się oraz oliwek , mogłabym pisać i pisać….
4.Jakie jest Twoje motto życiowe?
Nie posiadam …
5.Jaki był ostatnio obejrzany przez Ciebie film?
Hmmm… Nazwy , nie pamiętam , ale było to jakaś o locie, nie pamiętam ;/
6.Jaki film doprowadził Cię do łez?
‘’ Titanic ’’
7.Jaka jest Twoja ulubiona czekolada?
Ja wszystkie czekolady kocham , ale czekoladowa :D , czarna , gorzka , obojętnie abyt była czekoladowa ! <3
8.Wolisz spacer czy jazdę na rowerze?
Zależy z kim i gdzie , ale chyba jazdę na rowerze
9.Ulubione warzywo?
Marchew
10.Boisz się ciemności?
Śpie przy lampce , a jak jest ciemno i idę na dół do łazienki , to przebiegam koło okna , więc TAK ! :D
11.Jakie jest najpiękniejsze odwiedzone przez Ciebie miasto?
Poznań .

BLOGI KTÓRE NOMINUJE !


PYTANIA DLA NOMINOWANYCH ! :

           Dlaczego postanowiłaś pisać bloga?
           Wolisz pizzę czy frytki?
           Na czyj koncert chętnie byś poszła?
           Ulubiony blog ?
           Znak zodiaku?
           Masz ask’a?
          Wolisz blogi czy vlogi?
         Jaki jest Twój ulubiony sklep?
         Chodzisz do lumpeksów ?
        Masz rodzeństwo ?
        Czego, nie lubisz w swoim domu/mieszkaniu ?
 -------------------------------------------------------------------To na dziś, drugi post.. Tu macie troche czytania ;/. POZDRAWIAM! :* Jeśli czegoś nie ma , prosze mi napisać!
Udostępnij na Google Plus

About agata ulasiuk

    Blogger Comment

1 komentarze:

  1. Jejuu dziękuję za nominację. *.*
    Ale przecież ja tak dobrze nie pisze. ;)
    Zapraszam ponownie. ;D
    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń