Tydzień SPORTU !


HEJ !
Byliście w lidlu ? Tydzień 19-25.08.2013 będzie tygodniem sportu. Będą stylizacje , porady itp.Oraz oczywiście zdjęcia motywacyjne , a żebyście nie byli sami ja też będę ćwiczyć... Na koniec tygodnia zobaczymy , jak tam wasz tydzień, jeśli oczywiście weźmiecie w nim udział. DO CZEGO SERDECZNIE ZAPRASZAM !
KAŻDY KTO BIERZE UDZIAŁ :  PISZE KOMETARZ ! zobaczymy ile was będzie , nawat jak będzie 1 osoba + ja to też dobrze będzie ! A jak będę sama to trudno :( . A za tem zapraszam!

Na początek motywacja !













OCZYWIŚCIE WIEM  ,ŻE TO NIE TAKIE PROSTE PISZĄ ŻE TRZEBA OK MIESIĄCA , PÓŁ ROKU , KILKA LAT ! ALE Z MOTYWACJĄ ? 
JEŚLI SPODOWA WAM SIĘ TEN TYDZIEŃ , PISZCIE ZROBIMY MIESIĄC , 2 !

RAZEM ZROBIMY WSZYSTKO ! 

I CHCEMY TAKI EFEKT ! 


Udostępnij na Google Plus

About agata ulasiuk

    Blogger Comment

4 komentarze:

  1. Fajny pomysł.
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    www.meduzencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znaczy , bierzemy udział ? ;D
      Dziękuje :* zaraz sie odwdzięcze*

      Usuń
  2. Ja zaczęłam prawię miesiąc temu, siłownia + cwiczenia Chodakowskiej na brzuch, powiem, że nie jest łatwo, a szczególnie z dietą ale myślę, że z czasem wszystko da się zdrobić! pozdrawiam i trzymam kciuki za Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Chodakowską.... to ciężko :D, Wszystko da sie rade , jeśli sie chce ! Ja również za Cb , trzymam kciuki :)

      Usuń