A few words


Na początek, chciałbym napisać ,że będzie dużo czytania. Więc jeśli komuś, się nie chce czytać to niech nie czyta. Kochani, dziękuje za każdy komentarz i za każdą „obserwacje” , nie będę się chwalić skąd tyle obserwatorów ;).Ale chciałabym, znowu poruszyć temat bloga ,że ostatnio przypomina bardziej blog lifestylowy, niż blog modowy przynajmniej ja mam takie wrażenie. Ale dlaczego, tak jest, więc po prostu piszę o Sb, ale raczej większość blogerek też pisze ,że wybrały taką stylizacje dziś na zakupy z przyjaciółką, a potem na spacer z chłopakiem i spotkała dawną koleżankę z podstawówki. Ja też, podobnie pisze ale raczej więcej o życiu. I tak jednak będzie, że w poście będzie się pojawiał kawałek życia , ale również będę chciała trochę (DUUŻO) mody, opisać ten zestaw, bo jak na razie pojawiają się tylko zestawy. Stylizacji moich, nie będzie bo jeśli ktoś czyta  mojego bloga to wie ,że usiadłam na aparat (obiektyw), i po prostu nie chce działać, jak powinien. Wracając, moje stylizacje mogą się pojawić w październiku/listopadzie. Ale, będę się starać aby blog naprawdę był FASHION. I jeszcze, jedna taka informacja, dla tych którzy nie wiedzą, jeśli podowa Ci się jakiś zestaw , to kliknij pod zdjęciem na napis „Zestaw”, a on przekieruje Cię na stronę, gdzie ja ten zestaw stworzyłam , i tam pisze skąd jaka rzecz. Więc, śmiało klikamy w  „Zestaw” bo to jest link. U mnie na blogu, linki mają kolor czarny, ale chyba to zmienię aby było bardziej czytelnie i wiadomo. A dzisiejszy zestaw, jak widzicie jest prosty , spódniczka , sweterek , plecak ( które są modne ) i conversy. Mam nadzieję ,że się podowa. Ja osobiście lubię takie zestawy, niby nic a jednak coś. Ale również, moją wielką słabością są sweterki. Zostawiam, was z zestawem. Jutro, lub dziś porobię kilka zestawów na domodi.pl,  a jutro mam fajnie bo nie ma lekcji w szkole. Tylko zajęcia, z wychowawcą, ale nie będę was zanudzać...
Udostępnij na Google Plus

About agata ulasiuk

    Blogger Comment

9 komentarze:

  1. a ja przeczytałam.. ;D gratuję tyle obserwatorów :) będę wpadać częsciej :) Pozdrawiam :)http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiejszy zestaw odpowiada mi w stu procentach. Z chęcią bym się tak ubrała, nawet dzisiaj ^^ Jest piękny!
    A co do tego, co pisałaś. Mnie nie przeszkadza, że piszesz o sobie. W końcu to Twój blog i ma być taki, jaki ty będziesz chciała by był. Co prawda, lubię oglądać zestawy, które przygotowujesz, ale to nie znaczy, że nie może się pojawiać tutaj także co innego :) Tak jak mówiłam, nic na siłę, ważne, by prowadzenie tego bloga sprawiało tobie przyjemność. :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczny sweterek z serduszkami!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny, dziewczęcy zestaw!
    Popracuj tylko nad literówkami i stylem pisania:)
    Aa i bardzo fajny szablon:)
    Zajrzyj www.letthemwear.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, posty pisze już w wordzie,a zmienić styl to nie takie proste ;)

      Usuń
  5. Fajny zestaw :)

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna stylizacja ;)
    obserwuje i licze na rewanż <3

    http://karo-karoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny blog. będę zaglądać tu częściej zapraszam :http://follower-of-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Boski plecaczek :)
    Fajny blog.. :)
    Zapraszam do mnie:
    http://our-dynamic-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń