Garderoba

Bardzo przepraszam za nieobecność ,którą ja bardzo wyczułam szlabanem na komputer. Jak wiecie, lub nie wiecie uwielbiam wnętrza, dekorować/aranżować itp. Już nawet myślałam o takim zawodzie, nawet w wieku 8 lat zbierałam na studia (hahahahaha), a dziś chciałabym połączyć wnętrze z modą czyli garderoba. Marzenie każdej kobiety, niektórzy mają takie szczęście i mają taką garderobę. Pomysłów na jej zaaranżowanie jest pełno, a udekorować najlepiej ją prosto i łatwo i nie za dużo ! Dla mnie, garderoba to głównie ciuch. A ciuch to miłości ! (<3) Każdy ma inny pomysł, więc nie będę wnikać jak i co. Najlepiej aby główną rolą był ciuch, tak jak na powyższym zdjęciu.
                                                                  Kwiaty dekoracją , TAK !
Toaletka w garderobie ! 


Udostępnij na Google Plus

About agata ulasiuk

    Blogger Comment

19 komentarze:

  1. Chciała bym mieć takie garderoby <3
    Chociaż mój pokój jest strasznie mały wystarcza mi i umiem go bardzo dobrze urządzić.
    Też kocham dekorować wnętrza

    Zapraszam do mnie : zmixowany-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kto by nie chciał ? ;>
      małe pokoje rządzą ! <3 <3

      Usuń
  2. oh tak! mam dwie z ciuchami a druga z butami i torebkami, osttanio dodawalm zdjecia tej btowej :D ciagle musze dbac tam o pozadek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam, jej zdj na blogu twoim ! zazdroszczę ;D

      Usuń
  3. Marzy mi się garderoba niczym garderoba Carry z Sex-u w wielkim mieście :) pozdrawiam http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym mieć taką swoją dużą garderobę! ahh <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja za niedługo się przeprowadzam i sama będę sobie urządzać pokój, garderobę etc, jak ja się cieszę <333.

    OdpowiedzUsuń
  6. asdfghjkl *-*
    śiwtny post uwielbiam takie posty i blogi !
    Też marzy mi się garderoba, toaletka... <3 oh.
    Zapraszam do mnie + obserwuję :)
    kingstoneklive.blogspot.com
    zagłosuj na tekst tygodnia xd

    OdpowiedzUsuń
  7. boże.. zawsze marzyłam o takiej garderobie *,*
    mój pokój niestety jest za mały żeby jakkolwiek go ładnie urządzić ;c

    zapraszam do mnie ;)
    http://anuula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajnie :) ile butów .. <3

    psiapsychika.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam sie z poprzednikami ;) Cudo *.*
    Obserwuje
    http://rose-in-the-dark.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne garderoby <3 !
    obserwuję :) !
    i zapraszam do obserwowania i komentowania do mnie :0
    olivkaandolivka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń