I czy tylko, tak ma wyglądać nasze życie ? + szkoła + komputer ? NIE !
Ostatnio, uświadomiłam sb, że moje życie jest nudne ,że z życia chciałabym mieć inspiracje aby moje życie było inne, nie nudne ciekawe i inpirujące. Zdaje, mi się też, że życie Lucy jest inspiracją. I to mnie właśnie skłoniło.
Aby, czerpać inspiracje z tumblr'a, mam już taką liste w głowie co musze zmienić ; 
- pokój i jego wnętrze na białe, chociaż nie moge teraz tego zrobić bo mogą pojawić się wydatki (lustrzanka), a czemu białe ? bo najbardziej mi się podowa. Chciałabym też, mieć toaletkę z biurkem coś podobnego to tego <klik>.
- telefon, na biały aby ograniczyć komputer i wieczorkiem na tumblr'a i z kakałem lub herbatą pod kołderką. A chce biały ponieważ bardziej mi się podowają niż czarne itp.
- zacząć każystać z tableta co się wiąże z oddaniem go na gwarancje,
- troche ruchu : spacery, spotkania i troche lenia : oglądanie filmów itp.
- aparat mieć w końcu ale też nie chciałabym tylko lustrzanki, marzy mi również instax mini 7s
- zapuścić włosy.

Więcej inspiracji na życie, moje tu was też zachęcam aby z życia zrobić "COŚ". Mała zmiana dużo znaczy ;)

                   

Udostępnij na Google Plus

About agata ulasiuk

    Blogger Comment

19 komentarze:

  1. hah... moje życie niestety tak wygląda.... i nie umiem tego zmeinić xd... faja fotka.. ( w sensie ty xd )
    obserwuję i liczę na rewanżyk :D
    http://unnormall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. również uwielbiam białe telefony :) z miłą chęcią obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tez marzę o aparacie ale to ylko marzenie:\

    amolsandamols.blogspot.com ( liczę na to samo kom i obs)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rutyna dopada każdego ! Bardzo ładne zdj
    Zapraszam do mnie na chmury-na-niebie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też bym chciała aparat,ale wystarczy mi jak na razie cyfrówka :)
    Zapraszam na mojego bloga .Było by miło gdybyś pozostawiła po sobie ślad w postaci komentarza.
    http://wana-wanaa.blogspot.com/
    +Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia. I masz rację, trzeba zrobić coś by nasze życie nie było nudne!
    Zapraszam też do siebie: http://natalia-rac.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy blog! Będę wpadać częściej.. Śliczny szablon!
    + obserwuję :)
    Liczę na rewanż http://godisinthetv666.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne zdjęcia http://spis-waszych-blogow.blogspot.com/ to mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja od dwóch lat zapuszczam włosy, korzystam z tableta i mam po części biały pokój, a takze spotykam sie z przyjaciółmi, wiec nie uważam aby moje życie było nudne i nie mam jakiś inspiracji, ale lubie tumblra :)
    OBSERWUJE i licze na rewanz :)
    sanderusbloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawe posty. ;) Obserwuję i zapraszam do mnie!

    http://magia-zyciaq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. hej, jestem nowa i dopiero się rozkręcam ;p
    obserwujemy?
    c;
    http://martfotofashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje życie niestety wygląda podobnie :/
    Ale staram się to zmieniać <3
    Świetne inspiracje *u*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny blog ! Mam take życie ale staram się zmienić..

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się pomysł z toaletką może sama coś też pokombinuje jak już będę miała więcej czasu ;-) powodzenia że zmienianiem swojego życia na lepsze :-D
    JULIA

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń