Leniwa


Posta miałam  napisać w czwartek, potem w piątek aż w końcu zabrałam się dziś aby go napisać. Na początku chciałabym napisać, że jeśli ktoś wam zrobi zdjęcie bez waszej zgody i np. chce opublikować to na facebooku, to zgłosić możecie to na policje, jeżeli to się zdarzy w szkole, to nauczycielowi, dyrektorowi. Można powiedzieć, że zostałam ofiarą. (Pozdrawiam dziewczyny które to czytają i wiedzą o co chodzi, na pewno miłe to co chciałyście zrobić nie było.)

Szkoła, już weszła w ruch przeraża mnie to ,że już 6 klasa i potem gimnazjum.

Widzicie, może jakieś zmiany? na blogu ? Męczyłam się tylko 30 minut, może nawet nie. Ale za to bardzo mi się teraz podowa !


Dziś chciałabym wam pokazać kilka zestawów na leniwą sobotę, była już leniwa niedziela (link). A teraz mamy sobotę, ja jestem dziś ubrana w leginsy, sweterek i podkoszulkę na ramiączka, sweter jest bardzo luźny o 3 rozmiary za duży. Więc pełen luz, nwm czemu ale leniwa sobota/niedziele kojarzy mi się z szarymi ubraniami, też tak macie ? Zostawiam was z lekturą, a ja tym czasem trochę rozgłośnie bloga w internecie i oczekiwać będę na kuriera. Takie zestawy chyba są najprostsze, czyli dresy, leginsy, luźna koszulka, bluza i sweter.Jeśli chcesz być na bieżąco to kliknij LUBIE TO na facebook'u ! (link)
                                                      Kapcie/Bluzka/Sweter/Leginsy

                                                                  Zestaw tu/ Bluza tygrys 
Udostępnij na Google Plus

About agata ulasiuk

    Blogger Comment

28 komentarze:

  1. o takkk, prawie kazda moja sobota jets leniwa, ubieram dresik, jakis luzny t-shirt i hasam po domU :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sobota! Weekend! To uczucie jest najlepsze na świecie :)

    Zapraszam do mnie :)
    http://ja-od-a-do-z.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam tak sobie poleniuchować w sobotnie popołudnie ^^ a zestawy świetne ;)

    obserwuje i zapraszam do mnie ;)
    http://anuula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam tak samo nadchodzi weekend a ja wskakuje w dresy, spinam włosy w koka i tak najswobodniej się czuję :)
    zapraszam galaxydoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Tą bluzę z tygrysem i ćwiekami mam - jest świetna! Właśnie dzisiaj dodałam z nią nowy post, także zapraszam :)

    http://blond-yasmin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałam dodać, żebyś się nie przejmowała gimnazjum :) pewnie Ci się spodoba i co najważniejsze..szybko zleci!

      Usuń
    2. skożystałam z zaproszenia ;)
      przejmować narazie teraz będę, a potem w gim. może ie będę w klasie z paroma osobami i jakże niektóre osoby nie będą z inną osobą w klasie ;)
      DZIĘKUJE :* te 3 lata ! a nie 6 ;p

      Usuń
  6. u mnie sobota jest dniem piżamy... niedziela w sumie też, chyba, że ktoś zapowie się z wizytą ;-)

    Zapraszam do siebie :) a może poobserwujemy? daj znać, na pewno odklikam :)

    pozdrawiam ciepło,

    SiokosKokosLife

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie też ;) no chyba ,że coś jest ważnego, oby z miłą wizytą ;)

      Usuń
  7. Śliczne zestawy, najbardziej spodobał mi się ostatni :D

    dodaję

    OdpowiedzUsuń
  8. OO fajny zestaw . Ja chyba kupuje te 2 spodnie worki :3. Są nieziemskie ::::3 :D .( oddwdziecz sie komentarzem i obserwacją na : faszyyn.blogspot.com ) Pozdro :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jak kupisz będę zazdrościć ;D chociaż zbytnio nie widze się w nich ;/

      Usuń
  9. joooj cóż za wredne dziewczyny ej , główka do góry :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wredne, mało jest takich co pomogą raczej taki ktoś co Cię upokoży, dziękuje ;*

      Usuń
  10. Bardzo fajne zestawy !
    I obserwuję Twojego bloga :)
    Zapraszam do mnie i liczę na rewanż : zmixowany-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zestawy !
    Obserwuję i zapraszam
    http://anamarafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi tez sie kojarzy z szarym. Obsewuje. Fajny blog.
    http://jaiswiatus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super blog, wygląd extra. Czasem warto męczyć się te 30 minut :):):):)
    Dodam do obserwowanych. Naprawdę super :):):):)
    Zapraszam do mnie jeśli będziesz mieć ochotę
    http://tysia00.tumblr.com
    http://tysia00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń