Miejsce pracy`

Czy tylko ja marze o takim miejscu w swoim pokoju? Jeśli ktoś, jest ze mną cały czas pamięta może tego posta (link), który był dawno temu. A właściwie o co chodzi? Chodzi mi oto, żeby nasz miejsce pracy (tu mam na myśli blogerki), było miłym miejscem gdzie z wielką chęcią usiądziemy i napiszemy notkę na bloga. Gdzie będziemy wracać , ale czy chcemy wraca do zwykłego biurka? gdzie jest tylko laptop lub komputer i nie wiem książki, długopisy? Chyba nie. Więc, trzeba jakoś urozmaicić nasze biurko, kwiatami, świeczkami i dekoracjami. Jeśli ktoś ma dostęp do Ikei to mu zazdroszczę! Ikea może naprawdę fajnie urządzić nasze miejsce. Ale nie tylko, Ikea jest przecież Jysk, Flo, Empik (Empik chyba teraz jest razem z Flo) czy nawet takie sklepy jak 1001 drobiazgów i wiele inych. Więc dziewczyny zachęcam aby udekorować swoje biurko!!! Ale też było by miło przy takim biurku odrabiać lekcje :D ;) 
                                           





















                      Zdjęcia głównie z tumblr'a  
                     





Wszystkie powyżej produkty z Ikei.  A naraie moim miejscem pracy jest łóżko ! <3 
Więc zamiast wydawać pieniadze na dekoracje wydam je na  podstawke pod laptopa, bo jeszcze mi się przegżeje a wtedy nie żyje.



Udostępnij na Google Plus

About agata ulasiuk

    Blogger Comment

10 komentarze:

  1. Ja lubię pisać notki na bloga w jakiejś miłej kawiarni na mieście :) Biorę laptopa lub tablet i wyruszam na kawkę ;) pozdrawiam i zapraszam http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem ładne zdjęcia :) Chociaż ja do mojego biurka jestem już przyzwyczajona i bardzo je lubię, może i skusiłabym się na jakąś małą zmianę. Pomysł na tablicę nad biurkiem, do której przyklejone są różne kartki-notatki, jest naprawdę fajny. Może sobie coś takiego zrobię ^^ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Ikei chyba są chyba po 70 zł magnetyczne białe, wiadomo każdy ma inny styl ;)

      Usuń
  3. great post! you've got a beautiful blog!
    would you love to follow each other on GFC an bloglovin'?
    let know on my blog :)
    xoxo
    Cecilia
    http://smilesavenue.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń