PSYGARNIJ !

I tak czeka i czeka na Cb... Czekają za co ? Za ludzką głupote !
Chociaż ty, przeczytaj tego posta i nie oddawaj tylko BIERZ !
Ludzie, zostawiają ich bo się już im znudziły, bo są już brzydkie bo jedzą ! Naprawdę ?
NIE RÓB IM TEGO !
One kochają bardziej niż człowiek ! Wysterlizuj swojego psa, aby ludzie nie kupowali/brali szczeniaków, tylko psa ze schroniska który potrzebuje tej pomocy ! Przecież jak go wysterlizujesz, nic się nie stanie ! Psy nadal będą ! Zawsze na świecie, będzie pies który urodzi małe szczeniaki ! Wiesz, że robiąc taki krok pomożesz psom z schroniska ? Nie wiesz ? JUŻ WIESZ !
Płakać mi się chce, myśląc o tym, że cierpli teraz mnóstwo psów ! Pies który jest z schroniska, pokocha i ty go też pokochasz, wiem co pisze sama mam psa ze schroniska, nie różni się od innych psów! wszyscy ją lubią. I naprawdę, nie żałuje ,że teraz grzeje mi nogi. Mój dom to jak schronisko,  4 grudnia 2011 uciekły mi 3 psy, 1 z nich wrócił 2 nie, a z tych 2 jeden był przygarnięty chodził Sb po okolicy i przygarneliśmy. Przez miesiąc czekaliśmy, szukaliśmy, płakaliśmy, odwiedzaliśmy schronisko. Dużo robiliśmy, aż w końcu niestety się podaliśmy znając też fakt ,że w dniu w którym uciekli było polowanie w lesie (mieszkam na wsi, i do lasu mam bardzo bliska). 4 stycznia 2012 wzieliśmy psa który był w schronisku (nawet pamiętam ją, gdy byliśmy wtedy szukać naszych) wiem ,że cierpiała ( po tym, że boi się miotły, i innych przedmiotów).Mojej mamy koleżanka, ma sklep zoologiczny, ludzie chcieli psa więc ta pani pojechała po psa do schronisko, i co zobaczyli psa i im się nie podowa ! A, że pani Ola wiedziała ,że uciekły nam psy zadzwoniła a my dobre serduszka pojechaliśmy zobaczyć, mówiliśmy ,że nie weżniemy a jednak wzieliśmy i nie żałuje. Pies to najlepszy przyjaciel człowieka, wiem to ponieważ ona nie wystawiła mnie jak reszta, była ze mną, pocieszała mnie gdy płakałam, była ze mną ! Naprawdę, pies najlepszy.. Mogłabym pisać i pisać, ale widzę ile już napisałam. PRZYGARNIJCIE PSA Z SCHRONISKA !
Nwm, jak was zachęcić, ale naprawde mogłabym was prosić na kolanach! 

Na dole jest gadżet z tego, a tu jest link do strony <klik>
Klikajcie codziennie, na dole ! KLIK KLIK ! :)
 Potrzebuje pomocy ! Koszalin
Psy z schroniska w Koszalinie <tu ich więcej>
Z wielką, checią zrobiłabym jakąś zbiórke ale co taka 12-latka może ?
Udostępnij na Google Plus

About agata ulasiuk

    Blogger Comment

18 komentarze:

  1. Taka 12-latka może zrobić zbiórkę w szkole. ja tak zrobiłam. Ładna prezentacje ze smutnymi psiakami, ogłoszenie, że zbierasz dla psów karmę, koce, itp. i poproś nauczycielkę o rozpowszechnianie tej prezentacji po szkole. Mi się udało zrobić całkiem sporo, chyba nawet zachęciłam kogoś do adopcji, ale wiem, że cała szkoła płakała jak oglądała prezentację. To możesz zrobić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3
      Dobry pomysł, zbliża się zima coraz zimniej a psiaki marzną ;(, mam pomysł.

      Usuń
  2. Mam ustawioną pustą-miskę na stronę startową, codziennie klikam ;)
    Cieszę się, że poruszasz taki temat, dzisiaj to już drugi blog, którym o tym pisze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3
      O tym trzeba, pisać trzeba pokazać ludziom!

      Usuń
  3. Też nie rozumiem jak można wyrzucić psa . Bo co ? Nie ma już siły , jest stary i już ci się nie podoba ?! Wiedziałeś że tak będzie to po co brałeś ?!
    Mam 2 psy . Jedno mnie dziwi ... Wszyscy poruszają tematy psów ,a tak na prawdę wyrzucane są też inne zwierzeta np . koty . Pamiętajcie że nie tylko o psy trzeba dbać . Oprócz moich kochanych piesków mam również 4 koty ,o które dbam wraz z rodziną jak o dzieci . Nie będzie tak że jak już dorosną to wywalę je na ulicę . O NIE ! Mojego psa mama wzięła od pewnych ludzi z kilku powodów : chory ,brudny ,zaniedbany . Już pierwszej nocy mama wzywała weterynarza ,bo Demon by nie przeżył . Jak można ?!

    Oj trochę długi ten komentarz xD
    Zapraszam do mnie i obserwuję :
    http://style-fashionnn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, porusze temat kotów,niektórz tak dbają tak kochają chcą więcej zwierząt -,- a naprawde jak urodzą się kotki to do worka i do jeziora/rzeki jak można ?
      Czasem, dobrze wziąść psa od kogoś. I takich ludzi lubie ! <33

      Usuń
  4. Nie dawno przygarnęłam szczeniaczka którego ktoś wyrzucił, mimo że w ogóle się nie słucha, gryzie itp. nie wyobrażam sobie że mogła bym go zostawić.

    monomentume.blogspot.com/ może ci się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serce mi pęka jak pomyślę o tych psiakach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałoby się iść do schroniska i przygarnąć wszystkie, bo każdego żal tam zostawić. Ja już mam dwa pieski i na więcej nie mogę sobie pozwolić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem wolontariuszką w fundacji... i ludzie naprawdę nie zdają sobie sprawy z tego jak WIELKI TO JEST PROBLEM. każdy myśli ojej świruski z fundacji, niech one się tym zajmą ... i każdemu serce pęka i każdemu jest smutno i nie może patrzeć, ale nikt nie pomoże.
    co jest z tymi ludźmi :(

    kocham ludzi, którzy mają w sobie silną empatię <3 dzięki za tego posta!

    OdpowiedzUsuń
  8. zwierzęta ze schroniska są naprawdę oddane. :) Nie kupuj, ADOPTUJ. :) też jestem wolontariuszką od wielu lat. :)

    http://recenzje-neiiley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też mam psa że schroniska i bardzo się z tego powodu cieszę jest do tej pory moim najlepszym przyjacielem :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń