Weekend !

Na początku chciałabym napisać, że posty będą się pojawiać minimum raz w tygodniu. A powodem jest to, że postanowiłam, że będę w tym roku wzorowa , a nie jak w tamtym zabrakło mi 2 setne. Więc lepiej zacząć na początku, niż dopiero tydzień przed wystawianiem ocen. Wam też tak radze. Dziś/wczoraj zaczął się weekend, trochę odpoczynku od nauczycieli, od klasy, szkoły. Ale nie od nauki. Miałam przygotować zestawy wcześniej, ale po prostu mi się nie chciało (jestem wieeeelkim leniem).Jak wiecie jesień się powoli zaczyna, więc mam dla was kilka jesiennych stylizacji i rzeczy które warto by mieć na zimniejsze dni.



Miał być filmik ale niee :D + przepraszam , że jakoś pisze posty  jakoś tak dziwnie pisze ;/
                  Tumblr|Ask (pytajcie)|Facebook
                                                                   
Udostępnij na Google Plus

About agata ulasiuk

    Blogger Comment

4 komentarze:

  1. Ja tam zawsze się uczyłam dopiero przed wystawieniem ocen i było fantastycznie :D

    ..tymczasem studentka pozdrawia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez zawsze bylam przykladna uczennica :D powodzenia w szkole!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zestawy :) Powodzenia w nauce :) pozdrawiam i zapraszam do mnie http://silesianfashionfreak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zestawy, pierwszy jest genialny, ja tak samo jak ty, w pierwszej liceum biorę się do nauki od początku :D http://soclothe.blogspot.com/2013/

    OdpowiedzUsuń