cZŁOwiek

I znowu to samo. Dziewczyny robią mi zdjęcia a potem wrzucają na FB. Żeby jeszcze trochę pomyślałby,że dla innych to jest przykre, smutne ? NIE ! Po prostu, aby skompromitować tą osobę (mnie). Teraz już wiem, że wolny czas (lub wolne lekcje itp.)  w szkole nie będę spędzać z nimi, tylko gdzieś na uboczu i daleko od wszelkich komórek.
Nie rozumiem takiego zachowania, pokazują tylko takim czymś, że są żałosne. A przede wszystkim dziecinne. A w dodatku są "przyjaciółmi".(Ale ja nie mam przyjaciół. Straciłam ich.) Nie znam człowieka, któremu w 100% wierzę.
"Trzeba tylu lat, by znaleźć przyjaciela… Wystarczy jedna chwila, by go stracić."
Nie mam już ochoty, nawet pisać posta. Ale nie mogę, zostawić bloga bo jednak tylko wam pisze, co się dzieje i czuje, że mogę tu to napisać.
 Można powiedzieć, że brakuje mi różowych drzwi. (Czyli takiego szczęścia.) Jestem na zewnątrz takimi różowymi drzwiami, ale (w wewnątrz) tak naprawdę stoję przed nimi i patrze, jak nie chcą mi się otworzyć. I tylko to co czuje wyrażam na tumbr'ze. Chociaż, i tak tam ukrywam wiele. 
Dzisiejsza noc, będzie pełna płaczu, ale każdy z nas ma taki czas. A kiedy wy macie/mieliście taki czas ?
PS: Planuje napisać książkę, na początku myślałam aby zrobić taki jakby pamiętnik, aby tylko opisywać swoje dni ale przez tą osobę która będzie w jej posiadaniu lub swój pamiętnik, albo książkę z wierszami dla dzieci jest też pomysł aby napisać jakby lekturę (zwykła książka) typu: "Jestem Kasia", "Dziewczynka z szóstego księżyca" itp.
Co o tym myślicie ?
Kochani nie zapominajcie o blogu ! (statystyki spadają :( )
Udostępnij na Google Plus

About agata ulasiuk

    Blogger Comment

14 komentarze:

  1. U mnie tak samo jest ale to chłopaki robią zdjęcia i wstawiają na fb -,- co nie jest fajne
    cudowny blog ;)

    http://gabaa-gabiii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie gówniary niestety innego określenie nie mam , niestety ja w takiej sprawie poszłabym do wychowawcy bo wiesz zawsze to może brnąć dalej a niech zrobią ci np. zdjęcie jak się przebierasz w szatni. Mniej to gdzieś że np. będą cie przezywać że " skarżysz " , musisz dbać tylko o siebie w szkole ;/
    http://indiesan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie ! Genialny post. Też straciłam przyjaciół a raczej oni stracili mnie ...
    Ale niestety takie gówniary trzeba ukarać !
    Ahhh! Nawet mnie ten post wkurzył bo też tak kiedyś miałam ....

    Zapraszam na nowego posta: zmixowany-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Współczuje Ci. ja niee wyobrażam sobie życia bez przyjaciół
    jaiswiatus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. smutno :( ale cię rozumiem, moje przyjaciółki też nie są idealne. Choć, na szczęście, mam tą odrobinę szczęścia i wśród z nich są naprawdę świetne osoby. Skoro dziewczyny cię zawiodły... to może zaprzyjaźnij się z chłopakami? Nie raz się przekonałam, że są świetnymi przyjaciółmi XD no i w końcu to chłopcy, mogą się przydać w rozmaitych sprawach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Te dziewczyny są jakieś chore i niedojrzałe ! To jest smutne, że są tacy ludzie, ktorzy próbują zniszczyć innych...
    Nie poddawaj się !
    Zapraszam do mnie : kingstoneklive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem ile masz lat, ale na pewno jesteś młodsza, bo ja czasy szkolne mam już dawno za sobą... Nie ma się co łamać! Uwierz mi, że za parę lat przeczytasz to co napisałaś i pomyślisz, że ci wszyscy głupi ludzie, którzy Cię denerwowali nie byli warci Twoich łez :)
    Podoba mi się u Ciebie, więc dodaję do obserwowanych i czekam z niecierpliwością na nowy post. Będzie mi miło, jeśli do mnie zajrzysz. Może Tobie też się spodoba i zostaniesz na dłużej? :)
    http://ettelienne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny post i zdjęcia. Świetnie prowadzisz bloga. ; )

    Zapraszam do wzięcia udziału w linkowaniu: http://damnot.blogspot.com/2013/10/linkowanie.html

    .

    OdpowiedzUsuń
  9. dostałaś maila pocieszającego :) Nie przejmuj się, poszukaj może w innych klasach, a się uda. Ja swoją przyjaciółkę poznałam właśnie w takich momentach, gdy potrzebowałam wsparcia.

    Obserwacja za obserwację?

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. W jakimś stopniu rozumiem co przeżywasz, bo jestem w podobnej sytuacji. Pomysł na napisanie książki jest bardzo dobry.
    www.esperadaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiem coś o tym , ale ja się przepisałam do innej klasy ( bo u nas jest tylko jedno gimnazjum ) i teraz jest już ok ;) Polecam taki sposób ;) Ale nie ma się co załamywać , dasz rade ;) Ja w czerwcu złamałam coś tam w kolanie i w lipcu miałam operacje , nie załamuje się , chociaż do dziś nie chodze normalnie ;)
    Życie jest tylko jedno i nie ma w nim czasu na problemy ;)

    Pozdrawiam ;) Ryleigh <- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Co za wredne dziewczyny . Może idź z tym do wychowawcy , ponieważ bez twojej zgody nie mogą publikować takich rzeczy . Współczuję ; **

    Zapraszamy : http://zakupoholicyznadulicy.blogspot.com/2013/10/inspiration.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Te dziewczyny sa jakieś chore i kompletnie nie dojrzałe! Nie przejmuj sie nimi i poszukaj nowych znajomych, one nie były Ciebie warte :)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń