Halloween


 Na początku chciałabym wam podziękować, za bardzo miłe komentarze pod ostatnim postem. Nie spodziewałam, się od was takiego poparcia. Naprawdę dziękuje ;*
A na dziś przygotowałam, dla was zdjęcia które głównie pochodzą z tumblr i z stylowi . Chociaż, już jest Halloween; to i tak możemy nabrać inspiracji ;)


Smakowicie; pomysł z serem jest dobry (np; na dzisiejszą kolacje)
Lubicie Halloween ? Co sądzicie o tym "święcie" ? Jak spędzacie dzisiejszy wieczór ?
Ja będę dziś oglądać Obecność,  gdy skończy się jakiś film Halloween'owy na nickelodeon.
Udostępnij na Google Plus

About agata ulasiuk

    Blogger Comment

8 komentarze:

  1. ja tam lubię Halloween . :3 Nie oglądałam Obecności , ale może :33
    zapraszam na nowy post --- > iitiismyliife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. dzsiaj obejrzę sobie jakiś fajny horror <3
    co do mojego zdania na temat hallowen to zobacz na mojego bloga pisałam o tym --> amolsandamols.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nigdy nie obchodzę Halloween. A tego filmu też nie oglądałam, ale może go obejrzę. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :D http://princessoffashion1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nigdy nie obchodziłam halloween, ale z tego co widzę to bawi się w to coraz więcej osób. :))


    Ciebie obserwuję, zapraszam do mnie, może jak Ci się spodoba to zostaniesz na dłużej?

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie obchodzę halloween Fajne inspiracje
    jaiswiatus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne inspiracje:)


    http://rosonatorss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Co za klimat ;D I jak to nie spodziewałaś?! Ja jestem całkowicie po twojej stronie! XD http://atakujac-rzeczywistosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń