Idealne śniadanie



Z wyglądy wygląda pysznie, ale czy tak smakuje ? Oczywiście, że tak ! Najlepsze, jest polskie jedzenie. Ale, raczej kiwi, pomarańcze i inne egzotyczne owoce, nie są z Polski. Więc, lepiej mówić, że najlepsze jest N A T U - R A L N E   jedzenie. Nic nam, nie zastąpi truskawek, malin, borówek z ogródka, czy jabłek z sadu. Mam ogród i sad, jedząc, to z sklepu, a z ogródka czuje się różnicę. I się ją widzi, bo te jabłka się nie świecą tylko dobrze smakują. Ale jak często my jemy zdrowo ? Ja np. wolę zupkę chińską, niż jogurt naturalny z owocami. A jogurt z owocami zrobi się szybciej, i jest pyszniejszy. Niedługo, na blogu pojawi się moja lista, co muszę zrobić na rok 2014. Teraz wiem, że do tej listy muszę dodać zdrowe odżywianie. Patrząc, na zdjęcia poniżej, już znamy przepis. I teraz warto się zastanowić, co będzie nam bardziej smakowało, i mniej czasu zabierało. Najlepiej zjeść, taką potrawę na śniadanie, oraz podwieczorek. 







Cole, możemy zamienić na coca cole zero. Napewno, lepiej to wyjdzie na naszym zdrowiu.

Jaką żywność wolicie ?
Co wy lubicie zjeść na śniadanie ?
Jak często jecie, "coś" z przedstawionych powyżej zdjęć ? 

Udostępnij na Google Plus

About agata ulasiuk

    Blogger Comment

12 komentarze:

  1. Ja wolę zdrową bo jest pyszniejsza od tych chemikaliów.
    Ja na śniadanie lubię jeść kromkę chleba razowego z konfiturą truskawkową lub owsiankę robioną ręcznie.
    Ja się odchudzam więc nie jem już słodyczy przez miesiąc i dobrze. Zastąpiłam je pysznymi owocami które są nawet lepsze.

    Zapraszam na nowego posta: zmixowany-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobrze napisane,nie przepadam za truskawkami,ani za zupkami chińskimi.Zawsze jak moja mama kupuję jabłka jedzie na bazar i kupuje z robakami,dlatego,że robaka można wykroić i zjeść normalnie jabłko,a nie takie piękne pryskane. ;)

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam jogurty naturalne ze świeżymi owocami<3
    chciałam Cię zaprosić na rozdanie u mnie na blogu:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/2013/11/giveaway-cupon-code-to-share-30-off.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Polskie jedzenie najlepsze
    jaiswiatus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja tam zawsze wolałam zdrowe jedzenie :) zdjęcia, które pokazałaś wyglądają smakowicie! aż się głodna zrobiłam. A nie, ja zawsze jestem głodna. Powodzenia w zdrowym odżywianiu i zapraszam! http://atakujac-rzeczywistosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog :) bardzo podoba mi się Twój styl pisania :D zapraszam do mnie http://smileandforwards.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny post, od kilku miesięcy jestem maniaczkom zdrowego jedzenia :D
    Nie zgadzam się tylko z tobą z colą zero, ponieważ w takiej coli jest zawarty aspartan lub inne sztuczne słodziki, które jeszcze bardziej nam szkodą. Wiem to nie tylko z głupiej lekcji chemii, ale i od dietetyka :)

    pozdrawiam serdecznie, so-maraaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja własnie niedawno postanowiłam, że będę się zdrowo odżywiać :) Super post !

    PROSZĘ KLIKNIJ W BANNER SHEINSIDE NA MOIM BLOGU.
    DLA CIEBIE TO CHWILA, A DLA MNIE WIELE ZNACZY.
    martyna-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cola zero jest niestety jeszcze gorsza od tej standardowej, najlepiej w ogóle przerzucić się z takich rzeczy na czystą wodę. Na śniadanie polecam kanapki z razowego chleba z szynką, sałatą, rzodkiewką i kiełkami, zawsze mam takie do szkoły, uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. niby zdrowa żywność, ale tak naprawdę teraz nigdzie nie znajdziemy PRAWDZIWEJ zdrowej żywności ;c
    mrowkowka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nigdy nie jem zdrowo i nie jem śniadań co dla mnie jest najgorszą zbrodnią ale postaram sie to zmienic
    Pozdrawiam i obserwuje
    http://mojmozg13.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Colę zero poleca sie dla osób, które wypija puszkę na kilka miesięcy. Dla osób, które bez coli nie przeżyją lepsza jest tradycyjna Coca cola ;) Ale jednak woda to najlepsze wyjście ;)
    Pozdrawiam ♥

    http://young-dreameer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń