Impossible/Dzieło/Blog

I
I się stało, zakochałam się po raz pierwszy w piosence. Nie mogę się jej nasłuchać. Mimo, że jest to cover James'a Arthur'a, a jej prawdziwym wykonawczynią jest Shontelle. Nigdy, nie słyszałam o niej ani o nim.
Jamesa usłyszałam w telewizji, zakochałam się. I muszę przyznać, że wyczułam (hahahahahahahahahaha) romans między nim a nią (Nicole Scherzinger), ale nie twórzmy plotek. To tylko moje odczucia...
W którym wykonaniu podowa Ci się bardziej ?
Jaka jest wasza ulubiona piosenka ?
---------------------------------------------------------------------
II
A po za tym, wczoraj w wiadomościach mówili, coś o internecie i aby zostawić po Sb (po śmierci) jakieś dzieło, i są do tego programy/strony..
Postanowiłam, że moim dziełem będzie ten blog. Nie chcę, go usuwać chce aby był na zawsze w internecie. Aby to było właśnie moje dzieło, z dnia na dzień dodaję się do niego element. Wasze komentarze, są dużą cząstką tego dzieła. A co najważniejsze, i czym muszę się pochwalić nie ma, żadnego "hejtowego" komentarza. Dziękuje 
---------------------------------------------------------------------
III
W grudniu, blog będzie obchodził swój roczek. Z tego właśnie, święta chciałabym przygotować konkurs.
Myślałam, nad rozdaniem. Ale w jakiej formie ?
Macie jakieś pomysły, co na taki konkurs ? na nagrody ?
Proszę o komentarze z pomysłami ;-)
A na koniec ja.Widać, że mam wiele twarzy, co się wiąże z moim charakterem.
Pytajcie na ask'u ! A dowiecie się więcej ;) 
Udostępnij na Google Plus

About agata ulasiuk

    Blogger Comment

6 komentarze:

  1. Fajne zdjęcia ;)
    Mi się osobiście bardziej podoba wykonanie Jamesa.

    Zapraszam na nowego posta: zmixowany-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry pomysł z tą pamiątką, ale nie wiadomo, czy np. wszystkie blogi nie zostaną usunięte, ale jak na razie bądźmy dobrej myśli!

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. 0 hejtów gratulacje! Trudno takie coś osiągnąć. Fajny pomysł z tym rozdaniem
    jaiswiatus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój rok już obchodził rok, aurat w tamtym dniu go reaktywowałam. Mówię ci, cudowne uczucie. I wiesz... fajny pomysł z zostawieniem go, jako swój ślad i w ogóle. Zapraszam http://atakujac-rzeczywistosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny blog obserwujemy i zapraszamy :)
    http://friend-ffriend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń