Inaczej zima


Na odpoczynek brak czasu, na telewizje brak czasu, na blogowanie brak czasu, na naukę brak czasu. Chociaż na jedną rzecz mam czas;ask <nowy>, i do tego facebook. Jestem tam 10/24 h. Więc baaardzo dużo. Na nic, nie mam czasu bo ciągle siedzę na laptopie. A jeśli chcę, napisać posta na blogu nie chce mi się. Leniem jestem strasznym. Ale muszę to zmienić, i zacząć korzystać z mojego planu dnia.


Co do zmieniania, jak wiecie lub nie miałam kupić lustrzankę, ale, że uwielbiam wydać pieniądze to się to nie uda. Więc muszę wziąć się za oszczędzanie. Bo inaczej to dłuuugo poczekacie. Lecz, wpadłam na pomysł aby zdjęcia robić moim starym telefonem, który aktualnie służy jako; budzik, 2 radio ( nagrywanie piosenek ), zegar no i teraz jako aparat.
Z samymi planami jak na razie żyje, więc muszę to zmienić. I znowu plan.


Przechodząc go głównego tematu. Jak wiecie pogoda jest piękna (deszcz, mróz, przymrozek itp.) ale zimno, też potrafi dać o sobie znak. Więc co jest potrzebne aby przeżyć zimę ?
·         Ciepły koc,
·         Dużo herbaty,
·         Ciekawe książki i filmy,
·         Kubek ( ja na zimę, muszę mieć specjalny kubek, tym razem trafiło na renifery ),
·         Swetry ( ja wybiorę się do lumpeksu i tam poszukam ciepłych perełek, głównie do domu ),
·         Kot lub pies który ogrzeje nam nogi gdy będziemy przykryci kocem,
·         Świeczki (przeróżne zapachy)
·         Słodycze.

To jest taka moja, najważniejsza lista. Muszę z niej mieć wszystko na zimę. Uwielbiam w domu siedzieć w grubym swetrze, przykryta kocem, z zapaloną świeczką i kubkiem herbaty w ręce, a do tego pies i kot ogrzewający nogi.  Teraz, tylko pozostało mi czekać na śnieg, który ma zacząć padać w następnym tygodniu. 

        A co jest wam potrzebne, na jesień/zimę ?

Udostępnij na Google Plus

About agata ulasiuk

    Blogger Comment

11 komentarze:

  1. Dużo herbaty...kocham to!


    Zapraszam, nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny blog + zapraszam do nas
    http://our-dynamic-world.blogspot.com <3
    Obserwuje liczę na rewanż ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. To coc ty +kakao i pomarańcze
    jaiswiatus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia, dodają mnóstwo inspiracji! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawie piszesz, miło się czyta =)
    wpadniesz, skomentujesz, zaobserwujesz (ja na 99% się zrewanżuję, proszę to dla mnie ważne =))
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kocham zimę . Mi wystarczy dobra książka, kocyk i herbata no i troszkę swetrów ;D

    pozdrawiam ;*
    http://striking-rose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog! <3
    Może obserwujemy? Uważam, że masz naprawdę ciekawe posty.. i na pewno będę zaglądać do cb :PP
    Jak coś to pisz u mnie na blogu czy obserwujemy .. ^^
    http://our-dynamic-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepiej ciepłe kraje ;) Nie lubie ani jesieni ani zimy... Ale jak już to potrzebuje ciepły koc, sweter no i oczywiście gorąca czekolada i świeczki zapachowe...

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog <3
    wpadnij jak masz czas http://swagmeonyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. slodycze! haha : D
    tez jestem leniem :c

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń