Look

Długo na blogu nie pojawiała się jedna z trzech kategorii bloga. (m o d a, w n ę t r z a , ż y c i e 
Czyli moda. Więc na dzisiejszy post, chciałabym pokazać wam zestawy, które najbardziej przypadły mi do gustu na jesienną deszczową pogodę. Zestawów, nie robiłam ja, tylko inne utalentowane
 D O M O D I W I C Z K I  (albo domodowiczki)
Który zestaw najbardziej wam się podowa ?

PS: Mam mały problem z favikoną, w układzie pokazuję mi się favikona z literką A, a natomiast gdy wchodzę na bloga jest PTAK ( litera A z ptakiem). Która favikona pokazuje się wam na moim blogu ? 

Udostępnij na Google Plus

About agata ulasiuk

    Blogger Comment

10 komentarze:

  1. wszystkie cudowne :) mi się pokazuje Favikona A :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się pokazuję favicona A:) Piękne stylizacje! Wszystkie idelanie dopadowane:D

    amolsandamols.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zestawy ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie zestawy piękne! :)
    Fajny blog. Serdecznie zapraszam na mojego : berrysmilee.blogspot.com , właśnie trwa konkurs ;) Jeśli spodoba ci się mój blog zaobserwuj lub zostaw komentarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te zestawy, szczególnie urzekł mnie 1 i 4. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :D
    http://princessoffashion1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie piszesz :) wszystko jest takie spójne i dobrze się to czyta :) obserwuję i zapraszam do siebie <3.

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe outfity ;) obserwujemy ? wuess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj jest troche tych zestawów co mi się podoba.. Jednym słowem większość!!
    Zapraszam do siebie http://recenzjemystic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Visitez Cloud4you.fr

    Here is my web blog; forum hosting

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne zestawy trudno mi się zdecydować który bym wybrała :)

    OdpowiedzUsuń