Co się może zmienić ?


Ostatnio, dużo myślałam nad blogiem. Chciałam odpocząć i dodać sobie samej inspiracji. I też się tak stało, lecz nadal mam braki w pomysłach na posty. I tu możecie mi pomóc: <klik> lub <klik> .  Pomyślałam, nad tym, iż częściej można spotkać "modowe" blogi. I szczerze mówiąc niektóre są dla mnie irytujące. Nie chcę tu nikogo urazić, to jest tylko moja opinia, jasne jest też to, że mój blog nie jest idealny.
Pierwszą zmianą na blogu jest to, że blog będzie bardziej wnętrzarski, life stylowy. A nie modowy. Moda będzie się pojawić 3/5 razy w miesiącu. Większość postów chcę poświęcić na wnętrze. Ale jak wiecie do tej pory post był 1, max.2 razy w tygodniu. Co zmieniam, od przyszłego roku. A drugą, zmianą która będzie w połowie roku 2014, (a miała być w październiku) będą zdjęcia, czyli zakup lustrzanki. Trzymajcie kciuki, abym tych pieniędzy nie wyżuciła w błoto. Ale oprócz tych 2 głównych zmian będzie ich więcej, a 3 która już jest to zmiana wyglądu bloga. Jak wam się teraz podowa ?


A jaką wy chcecie zmianę na blogu ? 
Ps; niedługo rozdanie z okazji rocznicy bloga. ( 1 rok ) 

Udostępnij na Google Plus

About agata ulasiuk

    Blogger Comment

10 komentarze:

  1. mi tu się bardzo podoba! ;)

    http://be-angie.blogspot.com/ ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. ocham takie świąteczne skarpetki, sweterki itp <3 mają taki uroczy klimacik! <3 <3 super post :0 zapraszam atakujac-rzeczywistosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko jest super , żadnej zmiany :)
    obserwujemy ? ja już
    by-julqa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się podoba tak jak jest, nie zmieniaj nic. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :D http://princessoffashion1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny blog, świetny post! ♥ Naprawdę bardzo mi się tu podoba. Zdecydowanie będę zaglądać częściej, więc co powiesz na wspólną obserwację? Jeżeli się zgadzasz to napisz mi na moim blogu abym mogła się odwdzięczyć, a jeżeli nie to po prostu zignoruj to pytanie ^^ Jeszcze raz, fajnie tu!♥

    OdpowiedzUsuń
  6. HEJ!:) Masz naprawde świetnego bloga, super piszesz posty <3 Widać że wkładasz dużo serca w napisanie ich:)
    Jestem pierwszy raz, może obserwacja? Napisz u mnie w komentarzu czy obserwujesz, wtedy i ja się odwdzięcze. ;-]

    ♥♥♥ WWW.MALINKAXPP.BLOGSPOT.COM ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglad jaki jest teraz, jest śliczny. Jestem za tym, aby blog był wnętrzarski, będzie ciekawie ;)
    Zaobserwowałam i czekam na kolejne posty :)

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląd masz świetny! :)
    Jesteśmy jak najbardziej za tym pomysłem!
    Trzymamy kciuki! :*
    Miłego wieczoru!

    http://thehauntedway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog :) fajnie piszesz :)

    http://magdalenka99.blogspot.com/2014/04/not-afraid.html nowa notka! zapraszam na bloga, każdy komentarz i obserwowanie będzie odwzajemnione. :)‎

    OdpowiedzUsuń