Meaningless post


Na początku chciałabym was przeprosić za to, że wczoraj nie było postu z okazji rocznicy bloga.Lecz szlabany wygrywają.  Ale również podziękować, za miłe komentarze pod ostatnim postem. Naprawdę ucieszyło mnie to gdy zajżałam dziś na bloga. 
Nie będę się dziś rozpisywać,  czemu założyłam bloga, po co itd. Bo o tym mogłam pisać wczoraj. Ale jeśli naprawdę was interesują takie informacje to <klik> i pytamy . ( Proszę nie odbierać tego, że się nie interesuje blogiem.)
Macie blogi ? Co one dla was znaczą ? 
Czujecie zimę ? Bo ja nie. Niby siedzi się pod kocem, z herbatą, ciepłymi skarpetami. Ale bez śniegu to nie to. Wygląda bardziej to jak wiosna. Lecz z Świętym Mikołajem. Trzeba coś z tym zrobić. Może sztuczny śnieg ? Albo Zakopany. 
Macie pomysły jak przywołać zimę ? 

Udostępnij na Google Plus

About agata ulasiuk

    Blogger Comment

5 komentarze:

  1. Nie mam pojęcia jak przywołać zimę, ale to smuci.
    Święta bez śniegu to nie święta :C W dodatku po raz pierwszy od setek lat spadł śnieg w Egipcie ! A u nas to nie.

    Zapraszam na nowego posta: zmixowany-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. no niestety, kolejne święta bez śniegu. Szkoda, ale trudno. I tak mam bloga XD -> http://atakujac-rzeczywistosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. A u mnie w Krakowie właśnie sypie sobie śnieżek, sąsiad za ścianą puścił na full kolędy .....chyba znów mamy święta :) Kochana chciałabym Cię bardzo prosić o pomoc - kliknięcie w link Choies na w moim ostatnim poście, będę bardzo wdzięczna :* http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem tegoroczna zima bardziej wiosnę przypomina :)
    Pozdrawiam
    Sol
    http://turystycznyprzewodnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń