❄Merry Christmas❄

I  już mamy grudzień, nie pełen śniegu. Święta bez śniegu ? Nie nadal w to nie wierzę. Ale za to wierzę, w świąteczną gorączkę. Pełno świątecznych piosenek, (których jest dla mnie mało). Pełno ludzi z dziećmi, długie kolejki w sklepach. Pusto na półkach w sklepie. Dużo zamieszania, kradzieży, pomyłek itp.Ale i tak wszyscy uśmiechnięci. Szczęśliwi. A dlaczego ? Warto zadać sobie to pytanie i nad tym pomyśleć. U mnie uśmiech na twarzy wywołują tylko chyba prezenty. Wiem, że nie o to chodzi.Ale z pewnością nie chodzi o sprzątanie po kolacji. ;)







 Kochani z powodu tego, iż laptop ostatnio szwankuje nie wiem co będzie z "regularnym" dodawaniem postów. Ale to kochane ale: u mnie wciąż braki pomysłów na tematykę postów. Dlatego proszę o taki pomysły w nowej zakładce "POSTY". 

Udostępnij na Google Plus

About agata ulasiuk

    Blogger Comment

9 komentarze:

  1. Na pewno każdego z nas cieszą najbardziej prezenty :))

    Bardzo fajny blog i zapraszam do komentowania mojego :)

    http://olivkaandolivka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne inspiracje , jak zwykle :) hmm..szkoda że nie bd dodawała regularnie , bo zaczęłam regularnie czytać twojego bloga :D

    http://pamietniknatalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz taki uroczy blog! :*

    Byłoby mi miło gdybyś mnie zaobserwowała:
    paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne inspiracje
    jaiswiatus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog, obserwujemy..?
    http://bluuush69.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, piękny blog, obserwujemy?

    Zapraszam do mnie: fleetingsmoment.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. inspiracje naprawdę fajne : )

    OdpowiedzUsuń