Głowa pełna pomysłów



* Nie ma u mnie śniegu. Zdjęcia były robione ok. miesiąc temu.*
Moje ferie trwają już 2 tygodnie a jeszcze 3, nie wiem, w jaki sposób wrócę do nauki. Więc od wtorku, nie od poniedziałku zaczynam domową szkołę. A od marca nie jutra, przechodzę na zdrowe jedzenie, a nie na dietę. Po akurat mi to trochę kilogramów jest potrzebne.
Moja głowa jest pełna pomysłów, związanych z domem. Planuje odnowić łazienkę, białe schody, zmienienie aranżacji salonu, kuchni i korytarzu. W życiu też chcę coś zmienić, a zwłaszcza w wyglądzie, czyli moje włosy, które są krótkie a ja chce długie  już, teraz, ale to niemożliwe. Chcę też zmienić szafę a konkretnie ubrania. Tylko skąd na to wszystko pieniądze ? No właśnie pomysłów góra, a żeby rodzice chcieli coś z nich wykorzystać marnie, choć niektóre pomysły im się podobają, dlatego nie będę czekać tylko działać.

A wy macie głowe pełną pomysłów ? Z czym one są związane ?
ZAPRASZAM NA KONKURSY ! :)
Udostępnij na Google Plus

About agata ulasiuk

    Blogger Comment

6 komentarze:

  1. tez mam gore pomyslow ,z realizacja troche gorzej :D
    ps zbieram kliki w sheinside wishlist pomozesz bardzo bym prosila :*
    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  2. ]Ja zawsze mam jakieś pomysły coś chcę zmieniać naprawiać i tak dalej w kategorii Wszystko: blog, pokój życie...
    Fajne zdjęcia :D
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Taa od jutra zdrowe żywienie i ćwiczenia. Kompletnie nie mogę się zmobilizować, chociaż kiedyś w ogóle nie miałam z tym problemów. Życzę powodzenia w realizacji Twoich celów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam masę pomysłów, a dotycza one dosłownie wysztkiego xD

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi właśnie teraz jakoś brakuje pomysłow, mam nadzieję, że to się zmieni wkrótce, ciekawy blog i post ;)

    jeśli masz wolną chwilę zapraszam do siebie, jeśli możesz poklikaj w linki do ubrań lub banery. Każdy komentarz, obserwacja również mile widziana (nie bawię się w obs za obs!)
    http://chmielublog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. zapraszam do mnie tutajwszystkoejestinaczej.blogspo.com
    super blog

    OdpowiedzUsuń