Pomysły na ferie

*Zdjęcia były robione dawno, gdy miałam długie włosy* 
Dość późno poruszam ten temat, bo większość województw miało już ferie jak zwykle zachodniopomorskie na końcu. Nawet lepiej, bo nie za szybko po świętach i szybko przed przerwą wielkanocną. Jak dla mnie idealnie. Chorowałam, nawet bardzo groźnie, ale już lepiej. Nawet dzięki temu moje ferie się przedłużyły.
Ferie trwają 2 tygodnie, czyli 14 dni i ja mam dla was tyle propozycje [a Ci co je mieli, przyda  wam się za rok! :) ]
  • Lodowisko - kondycja i świetna zabawa najlepiej z przyjaciółmi.
  • Zimowiska,kolonie, obozy itp.- spotkamy nowych ludzi, dobra zabawa itd.
  • Kulig - jeśli będzie to możliwe dzięki naszej cudownej wiosennej zimie.
  • Dzień lub dwa, pełen filmów - dzięki filmom dużo się uczymy, ale też poznajemy, tylko,żeby oczy nie wysiadły ! :) 
  • Książki - podobnie jak z filmami, ja niestety podczas ferii będę musiała czytać "Ten obcy".
  • Kino - teraz do kin weszło dużo ciekawych filmów, więc na co czekać ?
  • Wieczór z przyjaciółmi - chyba każdy z nas to lubi ! ;)
  • Dzień w centrum handlowym - duuużo zakupów a do tego śniadanie, obiad i kolacja w KFC czy  MCDonald's itp. no chyba cudo ! 
  • Dzień sportu - basen, kręgle, ścianka wspinaczkowa...
  • Wyjazd zwiedzający - jeziora, góry, morza...
  • Dzień lub parę dni przy nauce - dobrze zrobi, i to bez nauczycieli ! 
  • Dzień leniucha - piżama, łóżko i herbata.
  • Dzień fotografii - jak to każda nastolatka lubi..
  • Diy - zrób coś dla siebie.
A jak ty spędzisz ferie, lub spędziłeś/aś już je ? 


Znając życie i tak 90 % wybierze spanie do 12.00 i laptop.

Udostępnij na Google Plus

About agata ulasiuk

    Blogger Comment

9 komentarze:

  1. Też bym chciała mieć teraz ferie ale niestety miałam w pieszej turze :/

    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. dobre pomysły! na pewno, z któregoś skorzystam ^^

    l0vetight.blogspot.com / zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiele z pomysłów wykorzystałam podczas moich ferii.A tobie życzę udanego wolnego :).

    OdpowiedzUsuń
  4. moje ferie były mega zróżnicowane XD jestem ze śląskiego, więc skończyłam je dwa tygodnie temu, ale nie szkodzi. Jeśli tylko zapamiętam coś z tego postu (no bo w końcu kolejne ferie za rok XD) to na pewno skorzystam ;3 zapraszam http://atakujac-rzeczywistosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. przyjemnie czyta się twojego bloga i przegląda posty! ^^
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post, blog jest naprawdę bardzo dobry! :)
    _________________________________________
    Zapraszam do mnie:
    http://kolorowe-bezbarwnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Świetnie się czyta, a co do ferii to spędziłam je troszku inaczej. Starałam się codziennie widywać się z kimś innym i poświęcać mu czas, czytałam książki, oglądałam filmy, robiłam jakieś zadania do szkoły i wyjechałam sobie na KODA

    // + dodaje do obserwatorów i zapraszam do siebie na mala-dzancia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej :) Zapraszam do mnie na konkurs ;)
    http://syyylwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. zapraszam do mnie tutajwszystkoejestinaczej.blogspo.com
    super blog

    OdpowiedzUsuń