Tolerancja



"Tolerancja jest to gotowość przyznania przedstawicielowi innego światopoglądu tej samej dozy inteligencji i dobrej woli, co sobie."


"W naszym społeczeństwie jeden przed drugim ma lęk. Nie tyle boi się drugiego człowieka, ile ma strach, że ten drugi człowiek jest inny."


"Niektórym są potrzebne okulary, aby widzieć jasno i wyraźnie: 
nie pozwólcie im jednak mówić, że bez okularów nikt nie widzi wyraźnie."


'"Możemy szanować człowieka, dlatego że jest od nas odmienny, 
i możemy go rozumieć, ponieważ jest nam równy."


"Czasami tolerancja jest inną nazwą obojętności."


"Ludzie są równi, tylko nierówność ich dzieli"

"Jes­tem sa­molub­na, niecier­pli­wa i trochę niepew­na siebie. Po­pełniam błędy, tracę kon­trolę i jes­tem cza­sami ciężka do zniesienia. Ale jeśli nie pot­ra­fisz znieść mnie, kiedy jes­tem naj­gor­sza, to cho­ler­nie pew­ne, że nie zasługu­jesz na mnie, gdy jes­tem naj­lep­sza."
Post ten nie pisałam standardowo, tylko użyłam do tego cytatów, aby zrozumieć mój przekaz. Nie wolno dzielić ludzi ani ich wyśmiewać, bo mają inny kolor skóry, orientację, wiarę, marzenia, lub są niepełnosprawni... Najczęściej z brakiem tolerancji spotykamy się u młodzieży. Przyznam się, że do pewnego czasu też miałam braki, ale czas pozwolił mi to wszystko zrozumieć. Ludzie to ludzie. A my musimy ich tolerować, nawet w ten najgorszy dzień, bo w te najlepsze nie będziemy im potrzebni. 
Trochę z zdjęciami nie trafiłam do tematu ;/ 
Udostępnij na Google Plus

About agata ulasiuk

    Blogger Comment

7 komentarze:

  1. Świetny post :) Mam nadzieję że częściej będziesz pisała takie posty :D a co do cytatów to są genialne ! :D Zdjęcia również są ładne :) Oby tak dalej ! Obserwuję i zapraszam

    http://pamietniknatalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł z tymi cytatami ;) Zgadzam się, powinno się tolerować każdego człowieka, nie ważne, że się od nas czymś różni. W końcu co to by był za świat gdyby wszyscy byli tacy sami :D
    Pozdrawiam serdecznie ^^
    Jak będziesz mieć wolną chwilę to wpadnij :
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mądrze napisane :) lubię takie posty. dają one do myślenia. żyjemy w XXI wieku więc teoretycznie powinniśmy już dużo rzeczy zaakceptować, ale wciąż nie potrafimy. jestem ciekawa czy to się zmieni.
    zapraszam galaxydoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie się czyta to co piszesz. Obserwuję ! :)
    http://toochanel4you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. masz rację, czasem ludzie dyskryminują innych z bardzo błachych powodów. Jeśli mogę coś doradzić, to jeśli te cytaty nie należą do Ciebie to podpisuj skąd je masz;) pozdrawiam i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe pomysły na posty :)
    Z przyjemnością obserwuję :)

    Może masz ochotę zobaczyć i ewentualnie zaobserwować mój blog?
    www.madameblossom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. zapraszam do mnie tutajwszystkoejestinaczej.blogspo.com
    super blog

    OdpowiedzUsuń