Born pretty store


Nie dawno podjęłam współpracę ze sklepem bornprettystore. Sklep ten słynie głównie z biżuterii i dodatków do paznokci, które są nieziemskie. Paczkę wysłali do mnie 1 kwietnia a doszła 17 kwietnia. Myślałam jednak, że paczka do mnie dojdzie za tydzień, a tu proszę taka miła niespodzianka. 
Wybrałam naszyjnik, łańcuszek z serduszkiem, który skradł moje serce,pierścionek z liśćmi i pierścionek z napisem HOPE. Muszę przyznać, że jestem zadowolona z wyboru choć wzięłabym więcej, bo zostało mi parę $. Niech to będzie dla mnie nauczka.
Oczywiście przygotowałam stylizację z produktami jednak tło i jakość zbytnio mi nie podpasywało. Dlatego myślę, że w poniedziałek lub wcześniej zobaczycie na blogu post ze stylizacją. I wam wpadnie do gustu choć myślę, że jakość nie. 
Wracając do jakości, z wielką chęcią zawiesiłabym bloga do sierpnia. {Ale nie chcę i nie mogę} Ponieważ dopiero w sierpniu będę mieć lustrzankę. Być może moje urodziny (2 maj) przyspieszą ten proces. Może rodzinka dorzuci. Trzymajcie kciuki ! 




Zapewne wiecie, jaka jest jakość rzeczy z chin. Tu wszystko jest według mnie dobrej jakości i wiem, że mogę wam je polecić. Na pewno nie pożałujecie. A z wyborem będzie ciężko. Oj będzie, ceny niskie, duży wybór, jakość dobra.
Niestety nie mogę się do niczego przyczepić, może oprócz tego, że pierścionki są za małe na moje palce. I przez to ciężko je się zdejmuje. Jak większość pierścionków. Co do pierścionków myślałam, że jak zamawiam te 8 pierścionków to dostaje 8, a nie jeden. Naszyjniki nie mają u mnie wad. 
Mam dla was też kod rabatowy  HEET10.




Paczka była dobrze zabezpieczona i nie było żadnych nie miłych niespodzianek. 
KOD RABATOWY ! 10 % HEET10 
Polecam ! :)
Kochani obserwujcie mnie na instagramie , marzy mi się 100 obs przed urodzinami :)
A bloga też możecie zaobserwować. 

Udostępnij na Google Plus

About agata ulasiuk

    Blogger Comment

10 komentarze:

  1. Fajna biżuteria :D
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna biżuteria :) Mi też zaproponowali współpracę ale odmówiłam.

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. naszyjnik śliczny !

    http://leneshelley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna ta biżuteria :)
    poklikasz ? :) http://doorissbloog.blogspot.com/2014/04/sheinside-wish-list.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny ten naszyjnik o.O
    Może Obserwacja za Obserwacje? Zaobserwuj mój blog i zostaw komentarz a ja odwdzięczę się tym samym :) juliandjuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję współpracy. :)
    Nominuję Cię do Liebster Award Blog
    Więcej u mnie: http://z-rownowaga.blogspot.com/2014/04/liebster-award-blog.html pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczny naszyjnik..



    Zapraszam.
    Może ktoś obserwacja za obserwację?
    Daj pierwszy/pierwsza a ja szybko się odwdzięczę :)
    http://modoy-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piece of writing writing is also a fun, if you be
    familiar with afterward you can write if not it is complex to write.


    Also visit my web page; popular fetishes

    OdpowiedzUsuń