CHOIES


I oto, znów jestem bardzo oryginalna. Być może, dlatego, że podejmę współpracę z choies.com
Ostatnio nabrałam chęci i dużo motywacji na prowadzenie bloga, chcę go urozmaicać, odświeżać i pokazywać nowości, a nie ciągle to samo do znudzenia. 
Inna firma nie dala mi tej możliwości, 2 tak a 3 ? Zobaczymy.
Tak dla uprzedzenia nie prowadzę bloga dla zysku tylko dla przyjemności i dlatego też, że wiąże się to z moimi pasjami, hobby. To mój mały świat, do którego wpuszczam przyjaciół.  A jak wiecie świat się buduje nawet te własne i małe. 
A co chcę wybudować w tym małym świecie, w co chcę go ubrać z firmy choies ?
Klikniesz w klik ?


Przeglądając ten sklep przez ok. 1h zauważyłam, że jest bardzo oryginalny a rzeczy tak ma cudne i ciekawe. Ciekawe jednak czy ta współpraca rozkwitnie, dlatego proszę o klikanie w linki. Jak będzie trzeba odwdzięczę się.

PS: Nie właź do niego z brudnymi buciorami bo i tak mam miotłę i szybko pozamiatam ten świat :)

Udostępnij na Google Plus

About agata ulasiuk

    Blogger Comment

3 komentarze:

  1. świetne rzeczy :) faktycznie oryginalny sklep:D

    OdpowiedzUsuń
  2. z chęcią pomoge ci w klikaniu w kliki :*
    świetny blog już obserwuje :)
    tymczasem ja dopiero zaczynam, wiec milo m ibedzie jak wpadniesz, zaobserwujesz, skomentujesz.... :)
    pozdrawiam.
    klaudiaxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Poklikałam po dwa razy w każdy link ! <3 nie dziękuj ... w sumie wystarczy obserwacja ;p BLOGERKI MUSZĘ SB POMAGAĆ <3

    tala-talaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń