Czując wiosnę


Witajcie Kochani !
Piszę do was po 22 dniowej przerwie. Nawet tego nie odczułam. Długa przerwa spowodowana jest głównie szkołą. Życie szóstoklasisty jest męczące. Właściwie teraz mam chwilę wolnego czasu. Wcześniej nauka, testy, nauka, testy itd. Naprawdę męczące.
Wracając do wiosny. Robi się naprawdę ładnie chociaż te wcześniejsze burze, jak dla mnie mogłoby ich być więcej. Moja głowa zapełnia się wiosennymi pomysłami i niedługo wybuchnie z przeciążenia. A jak tam wasza wiosna i głowa ?



 Nwm. jak wy ale ja jestem zadowolona z jakości zdjęć :)
Udostępnij na Google Plus

About agata ulasiuk

    Blogger Comment

5 komentarze:

  1. Przepiękne zdjęcia :D
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjecia są cudowne! :) Testy szóstoklasisty, pamiętam jak sama je parę lat temu pisałam :P
    Zapraszam na nowy post :*

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja za rok piszę test szóstoklasisty a że idę nowym programem to sie bardzo boję:)

    amolsandamols.blogspot.com
    Klikniesz w baner sklepu Choies?
    Za obserwacje i komentarze rewanżuje się!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiosnę czuć naprawdę coraz mocniej, jest cieplutko!

    Obserwuję! :)
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń