Flowers wardrobe



Wpadłam na pomysł, z zapełniam szafy, na różne pory roku. Ten dotyczy wiosny, aczkolwiek małymi kroczkami jest przed latem. Latem również będzie taki post, jak i w jesień, zimę. 
Postanowiłam, że ta szafa będzie pełna kwiatów. Jak i szybkich stylizacji. Które, zwrócą na siebie uwagę, oczywiście, jeśli wszystko dobrze dobierzemy. Moja/twoja/nasza lista zakupów:

Bluzy

Bluzki/t-shirty

Koronkowe plecy

Biała koronka z napisem 


Doły

Zapinane

W co chcesz zapełnić swoją szafę na wiosnę/lato ?

PROSZĘ O KLIKANIE W KLIKI W TYM POŚCIE CHOIES. TO BARDZO WAŻNE ! 
Udostępnij na Google Plus

About agata ulasiuk

    Blogger Comment

9 komentarze:

  1. tak się składa, że jest o tym mój dzisiejszy post ;P
    poklikam
    jaiswiatus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. już :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Luźne t-shirty i legginsy wypełnią moja szafe haha :D
    http://lols-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam strasznie małą szafę (chodzi o ilość ubrań) więc na dzielenie na pory roku nie ma szans.


    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. T-shirty i bluzy rowniez wypełniaja moją szafe:)
    zapraszam też do mnie http://victoriameansvictoryy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś nominowana do lba więcej na : http://bymikabloog.blogspot.com/2014/04/i-znow-lba-wreszcie-ktos-mnie-docenia.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń