Music


Niby nie przepadam za muzyką, w różnym stopniu znaczeniu. Jednak niektóre piosenki przemawiają do
mnie bardzo dobrze i właśnie w tej chwili zatrzymuje się i czuję, tego czego nie można opisać. Miłość.
Słowa niby nie znaczą wiele, czyny są bardziej upragnione. A reszta ? Co jest resztą. Na to odpowiedzi nie znajdę, z pewnością nie dla człowieka. Jedynie dla mojej osoby w myślach, śnie i ostatnich chwilach życia. Nie wiem. Słowo "nie wiem" rzadko występuje w piosenkach, bo to, co się śpiewa powinno być pewne. Czego ? Przekazu. Jeśli nie rozumiemy przekazu to nie potrafimy odczytać piosenki. Odczytanie jej jest dla nielicznych, tylko i wyłącznie którzy rozumieją dane słowa. W danej chwili, sytuacji. Rozumiesz moje słowa w tym poście ? Myślę, że to, co piszę odczytają nie liczni. Ja sama piszę to dzięki piosence, bez niej nie rozumiem własnych słów. 

ULUBIONE PIOSENKI:

     


Ostatnio dużo słucham Lily Collins, czyli nowe uzależnienie. 

 
Chciałabym zobaczyć co wy napiszecie dzięki słuchaniu swojej ulubionej piosenki i jej wykonawcy. 
Czekam na komentarze.
Udostępnij na Google Plus

About agata ulasiuk

    Blogger Comment

9 komentarze:

  1. Lily Collins świetna :)!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też ostatnio często słucham Lily :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post.
    Wpadniesz do nas?
    Poklikasz w linki? To dla nas bardzo ważne.
    http://www.nutka-and-ludka.blogspot.com/2014/05/handpicklook.html

    OdpowiedzUsuń
  4. w tym tygodniu wystartował nowy agregat zBLOGowani, umożliwiający: generowanie ruchu na blogi które dołączyły, dający możliwość obserwowania blogów i ulubionych wpisów. zapraszamy do rejestracji na www.zblogowani.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog !
    Widać, że włożyłaś w niego dużo pracy.

    Co myślisz o wspólnej obserwacji ?
    Zacznij, i daj znać w komentarzu.

    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog i post! :)
    Poklikasz w parę linków z ciuchami u mnie na blogu? Proszę :*
    http://batmanowy-blog.blogspot.com/2014/05/handpicklookcom.html

    OdpowiedzUsuń
  7. James ♥

    Zapraszam!
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Może Ci się spodoba i zaobserwujesz :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy blog. Zapraszam do mnie.
    Męski blog o modzie i lifestyl'u.

    http://gabriel-data.blogspot.com/

    Obserwacja za obserwację?
    Zaobserwuj, zobaczę zrobię to samo!
    Tylko przypomnij w komentarzu.
    www.gabriel-data.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. ja natomiast kocham słuchać muzykę

    http://ruthless-silence.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń