OOTD/13 urodziny/ 13 faktów

foto - tumblr 

1. Od 3 klasy chcę zostać architektem/wnętrz/krajobrazu
2. Kocham jeść słodycze i pić colę oraz herbatę.
3. Nie przepadam za mięsem.
4. Mieszkam na wsi.
5. Mam brata.
6. Nienawidzę kotów i ich sierści, ogólnie nie lubię sierści.
7. Kocham szyć i projektować, ale aktualnie moja maszyna jest zepsuta.
8. Mieszkam na północy, zachodniopomorskie, okolice Koszalina.
9. Uwielbiam naturę.
10. Chcę mieć długie włosy.
11. Marzy mi się 1000 obs. 
12. W 1 - 4 klasie byłam wzorowa, miejmy nadzieję, że i w 6.
13. Kocham fotografować i w wakacje będę mieć lustrzankę.

Leginsy - zwykły sklep/Koszula - Bershka/ Koszulka - C&A/ Biżuteria - bornprettystore.com

PS: Post z stylizacją miałam dodać 21 kwietnia, lecz dodałam wtedy z bornprettystore.com. Który miał być 18 kwietnia. Później nie spodobały mi się zdjęcia a teraz jakość, więc dodaje takie "byle jakie".
Chyba skończy się na zdjęciach z tumblr'a tak jak było wcześniej.
Udostępnij na Google Plus

About agata ulasiuk

    Blogger Comment

11 komentarze:

  1. Ja mam dzisiaj 13 urodziny :D Świetne fakty :) Też kocham naturę ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. spóźnione sto lat! zdrówka i powodzenia w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Także nie przepadam za mięsem. Najlepszego! :)

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię herbatę:)
    Czemu nie lubisz kotów i ich sierści? Są milusie. No przynajmniej moje...
    Po za tym nie rezygnuj z fot. Za jakiś czas będą ci lepiej pasowały.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na break-down-the-walls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Spełnienia marzeń :D
    Fajne fakty :)
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Spóźnione 100 lat!
    Obserwuję bloga! :))

    personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja :) 1, 5,6 pasują też do mnie :D
    Może wzajemna obserwacja? Jeśli się zgadzasz to napisz że już obserwujesz a ja zrobię to samo :D

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawa i imponująca stylizacja ! :)
    http://autografy-patrycji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń