Prawda

Unsplash / By Rayi Christian W
Dziś postanowiłam trochę opowiedzieć wam o tym właśnie miejscu. Znajdujemy się w małym świecie. Który ma już 1 rok, 6 miesięcy i 6 dni. Niektórzy pomyślą, że prowadzę go od 22 lipca. Wcale nie. To, że tych postów nie ma, nie znaczy, że ich nie było. Były, ale miałam przerwę miesięczną i postanowiłam usunąć te pierwsze posty, czego teraz bardzo żałuję. Chciałabym je przywrócić, ale jak ? - Blog istnieje od 15 grudnia 2012 roku i nic tego zmieni, a aby to potwierdzić:






- To jest mój 2 blog. Pierwszy hello-moda był stworzony dla darmowych ubrań, czyli ok. 80% blogów zakładanych teraz przez osoby w podobnym wieku co ja.


- Oczywiście blog ten powstał dzięki pasji, która narodziła się na pierwszym blogu.

- Od momentu, kiedy założyłam tego bloga, marzyło mi się tylko jedno, lustrzanka. Miałam ją kupić w październiku 2013 roku, nie wypaliło. Teraz czekam na ukochany sierpień, może w końcu mi się uda zatrzymać wszystkie pieniądze na koncie, ale zbytnio mi to nie wychodzi. A w końcu chcę wnieść się kilka poziomów wyżej. 

- Blogi/a założyłam dzięki Rosalieeve, zainspirowała mnie tym, co robi.

- Oczywiście blog początkowo miał być modowy, potem lifestylowy, ostatnio o architekturze, lecz myślę, że gdy będę mieć aparat będzie dużo zmian m.i:
  •  3 linijki życia,
  •  3 posty modowe,
  •  3 posty o architekturze/krajobrazie/wnętrzu.


- I oczywiście 2 najważniejsza prawda (pierwsza, kiedy powstał blog), wymieniałam się obserwacjami "chyba" od października 2013 lub listopada. Nie pamiętam dokładnie. 
Postanowiłam jednak, że to wielka pustka, dzięki temu więcej ludzi mnie nie czyta. Nikt nie widzi mojej pasji. Trudno. Od teraz nie wymieniam się obserwacjami. To bez sensu. Jak ktoś mnie polubi, zostanie. A jak nie to wyjdzie, ale ja wiem, że i tak wróci :D
Poza tym, wolę reklamować się na fb czy pisać prawdziwe komentarze na innych blogach, a nie: 
"Świetny blog, śliczne zdjęcia <3! ^^ Obserwuje :) :* <33 ^^ Mój blog: _______.blogspot.com ^.^" 
Nie, koniec.





- Bloga piszę sama i nikt mi w tym nie pomaga w woj. zachodniopomorskim, w okolicach Koszalina.
Moja rodzina wie, że prowadzę bloga :) 

- Aktualnie współpracuję tylko z Born pretty store.

- Statystyka z dnia: 20 czerwca 2014 r. o godz. 23:08 


Jeśli chcecie się czegoś dowiedzieć o tym blogu, napiszcie w komentarzu. 

Udostępnij na Google Plus

About agata ulasiuk

    Blogger Comment

15 komentarze:

  1. Jest dokladnie, tak jak piszesz. Obserwacje, lajki, teraz to wszystko jest coś za coś. Fajnie jest do kogoś wejść, poczytać, skomentować bezinteresownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się post! :)
    http://batmanowy-blog.blogspot.com/
    Klikniesz u mnie w Baner? :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety przez te wszystkie obs-obs trudniej sie wybic dziewczyny zamiast przeczytac posta ktory moze je zainteresowac, wola napisac super komentarz ktory jest juz na kazdym blogu i i tak praktycznie nikt tam nie wchodzi -.-


    Pozdrawiam z Holandii!
    http://vframlii.blogspot.nl/ zajrzyj!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy post. Ja też jakis czas wymieniałam się obserwacjami, aż zrozumiałam, że nie jest to nic warte. Zresztą pisałam o tym niedawno post.

    Buziaki :*

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz rację z tym wymienianiem się obserwacjami. To bez sensu, już tak nie będę robić .
    Dzięki . :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz cudownego bloga jakich mało, będę wpadac częściej, jestes niezwykle sympatyczną osobą, pozdrawiam. <3

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. masz rację z tymi obserwacjami,to jest bez sensu! :)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post! :)
    http://kingandsylwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna notka :)
    Gratuluję :3

    Zapraszam: http://by-lolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Też robiłam tak przez jakiś czas, pod sam początek. Ale szybko zrezygnowałam :)

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się z tobą!



    Zapraszam.
    Może ktoś obserwacja za obserwację?
    Daj pierwszy/pierwsza a ja szybko się odwdzięczę :)
    http://modoy-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję takiej wytrwałości w pisaniu, życzę dalszych sukcesów :D Ja sama prowadzę blog ledwo od października i mimo chwilowych zamiarów usunięcia starych postów - nie robię tego, chcę mieć pamiątkę na przyszłość ;)

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bloga prowadziłam kilka dobrych lat temu. Takiego pierwszego bloga od serca... Żałuję, że go usunęłam, bo chętnie wróciłabym do tamtych wspomnieć. Teraz znów wystartowałam... I znów zaczynam się uzależniać od tej przyjemności :)

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia w blogowaniu, pamiętaj nie zważaj na trudności !

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy blog. Zapraszam do mnie.
    Męski blog o modzie i lifestyl'u.

    http://gabriel-data.blogspot.com/

    Obserwacja za obserwację?
    Zaobserwuj, zobaczę zrobię to samo!
    Tylko przypomnij w komentarzu.
    www.gabriel-data.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń