See life

Zdjęcie - ddlovato on Instagram



Większość już słyszała o Demi Lovato, co z tym idzie o jej książce "Bądź swoją siłą przez 365 dni roku"


STAYING STRONG 

Ja dziś chciałabym, pokazać wam 10 najbardziej inspirujących cytatów, które znajdują się w tej właśnie książce. Które pobudziły mnie do działania. Które mnie zainspirowały. Które po prostu dodały mi skrzydeł. Myślę, że odnajdziecie  te słowa w sobie, wyrosną wam skrzydła, życie będzie bardziej kolorowe. Sny bardziej rzeczywiste. A życie inspirujące innych do działania.



"Każde życie ma jakiś cel. Podziel się swoją histrorią, a może pomożesz komuś odnaleźć jego własny."
- 3 stycznia

"Zmieniasz myśli, zmieniasz życie."
- Lao-Cy, 7 stycznia

"Jeśli wkładasz w marzenia całe swoje serce, nic nie będzie dla ciebie zbyt trudne." 
- Świerszcz Jiminy, "Pinokio", 2 luty

"Nie idź tam, gdzie prowadzi ścieżka; idź raczej tam, gdzie jej nie ma, i przetrzyj nowy szlak."
- Ralph Waldo Emerson, 10 luty

"Nie bój się stanąć w obronie tego, w co wierzysz, nawet jeśli oznacza to, że stoisz sam."
- Anonimowe, 13 marca

"Złoto nie może być czyste, ludzie nie mogą być doskonali."
- Przysłowie chińskie, 4 kwietnia.

"Tak jak księżyc wyłoń się zza chmur! Zajaśniej!"
-Bydda, 10 maj

"Zmiana nigdy nie jest bolesna. Bolesne jest tylko opieranie się przed zmianą."
- Budda, 14 maj

"Pewnie krocz w stronę swoich marzeń. Prowadź życie, jakie sobie wyśniłeś."
- Anonimowe, 18 maj

"Nie można wyczerpać swojej kreatywności. Im więcej z niej bierzesz, tym więcej jej masz."
- Maya Angelou, 30 maj

+ "Nikt nie jest doskonały, ale wszyscy możemy dążyć do stawania się lepszymi." 
- 2 czerwca 

Chciałabym zobaczyć na waszych blogach takie posty, z taką zawartością. Z wielka chęcią przeczytam. I czekam na komentarze z linkami do waszych cytatów. 




Udostępnij na Google Plus

About agata ulasiuk

    Blogger Comment

7 komentarze:

  1. Cytaty piękne, ale nie słyszałam o książce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne cytaty, dają do myślenia! :)

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe cytaty, ale czasami ciężko się do nich zastosować.

    OdpowiedzUsuń
  4. super blog! :)

    http://incept-dream.blogspot.com/ zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. słyszałam dużo dobrych słów o tej książce ;)
    Jeżeli chcesz zajrzyj do mnie
    http://katze-a.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne te cytaty *.* Wiele słyszałam o tej książce i we wakacje zamierzam ją przeczytać ;)
    Pozdrawiam ~ Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń