DIY - Ramka bez zdjęcia


Proste, łatwe i myślę, że efektowne. Urozmaici wolny kąt w domu lub udekoruje pustą półkę. Jest to też moim zastępstwem smash book'a, którego, ilekroć robię i tak leży już w szafce parę miesięcy. A ja wątpię, abym go ze stamtąd wyjęła. Chciałam coś podobnego do tej książki, zeszytu, ale mniejszego. I tak oto powstała ramka bez zdjęcia, ale z wszystkim, co lubię. A jak mi się znudzi, wystarczy tylko zrobić nową „kartkę” lub wstawić zdjęcie.


Potrzebny nam będzie: klej, nożyczki, ramka i czasopisma.


Otwieramy wnętrze ramki i wyciągamy kartę, jeśli jest plastikowa "osłona" zostawiamy ją.


 Następnie otwieramy nasze czasopisma i wycinamy to co nas najbardziej interesuje.



Przyklejamy na kartkę nasze wycinki.


Dokładamy więcej, jeśli chcemy. U mnie to akurat naklejki. 


Wkładamy kartkę, następnie nakładamy na nią plastikową "osłonę", jeśli takowa była. I zamykamy ramkę.


GOTOWE! 
Bardzo łatwe i proste. A przy tym nie jest kolejnym zdjęciem na półce.
Podowa wam się taka nowa odsłona "ramki" lub "smash book'a" ? 
Udostępnij na Google Plus

About agata ulasiuk

    Blogger Comment

9 komentarze:

  1. Bardzo fajny pomysł :D
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł:)
    http://xxchangeyourlifexx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ŚWIETNY POST!
    KOCHAM TWOJEGO BLOGA ♥



    KTOŚ MOŻE OBSERWACJA ZA OBSERWACJĘ?
    DAJ PIERWSZY/PIERWSZA A JA SIĘ SZYBKO ODWDZIĘCZĘ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny pomysl:-) i fajne wykonanie. Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne :)
    Jestem fanką tego typu rzeczy.
    zajrzyj na dopiero rozkwitający blog :)
    http://czolowadziesiatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow śliczna ramka. Początkowo widząc ją w miniaturce myślałam że jest z gipsu <3 szkoda że jednak nie :( Jeśli jesteś fanką takich rzeczy to sprawdź co może Ci się jeszcze spodobać ;)

    OdpowiedzUsuń