Nowa ścieżka



Dawno nie pisałam posta posta. Szczerze mówiąc nie chciałabym na blogu postów o moim życiu. Takich blogów jest milion, a nawet więcej. Więc po co kolejny? Tak, na początku miał być to blog typowo lifestylowy (nie, modowy). Jednak czas to zmieniał a zwłaszcza ostatni. Kiedy kupiłam mojego wymarzonego Canona 1100d, (nie, nie chwalę się, informuję.) Teraz blog ma nowe życie. Może niektórzy pamiętają, jak pisałam: 3 posty modowe, 3 o wnętrzu i 3 linijki życia. Teraz mam nowy pomysł 3 modowe, 3 o wnętrzu (dużo diy) i 1 post o życiu. Czyli właśnie ten. Myślę, że to rozwiązanie jest idealne. A blog nie będzie jak tysiąc innych. "Nie idź tam, gdzie prowadzi ścieżka; idź raczej tam, gdzie jej nie ma, i przetrzyj nowy szlak." Tak, to rozłożenie będzie początkiem nowej ścieżki.

Nowa ścieżka, która przeciera się już ponad półtora roku. To jest dzisiejszy temat, który wymyśliłam w czasie powrotu z Wrocławia. Niektórym wystarczyło 2 miesiące, aby zrobić nową drogę, z niczego właściwie. A mi? Ta złość we mnie długo się gotowała. Chyba wiecie czemu. A teraz przystopuje. Też pewnie się domyślacie. Ja właśnie nie. Nie wiem dlaczego. Jednak to odczuwam. Czuję też, że zapomniałam połowę moich myśli z drogi. Cóż zrobić. Trzeba po prostu mieć własne motto i nowy fundament na wytarcie tego szlaku. Bo inaczej będziemy jak ja. Pełna złość nie wiadomo, z czego oraz myśli te swoje, których nie rozumie się samemu. Trudne to do odgadnięcia, jak cała ja.





Udostępnij na Google Plus

About agata ulasiuk

    Blogger Comment

13 komentarze:

  1. Tak szczerze? Trochę mnie zainspirowałaś. Po co być jedną z wielu? Po co robić to co wszyscy? Trzeba starać się być oryginalnym i starać się 'kroczyć nową ścieżką". Cieszę się, że mam Twojego bloga w ulubionych. Teraz z jeszcze większą chęcią będę tu zaglądać. Jestem ciekawa, jak ci wszystko teraz będzie szło, trzymam kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mądrze napisane. Najistotniejszym jest, żeby być jedynym w swoim rodzaju. :)
    Buziaki :*

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. swietnie to napisalas! a bluzeczka masz sliczna!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog. Zdjęcia bardzo fajne, dobrej jakości.
    Ja też dzisiaj zdecydowałam,że trochę zmienię nieco ścieżkę, którą będę podążała na moim blogu. Będę dodawać więcej felietonów. Oto jeden z nich: http://szeptyduszy.blog.onet.pl/2014/07/17/tacy-sami-a-sciana-miedzy-nami/

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę że ta nowa "ścieżka" to świetny pomysł. Sądzę iż doda to świeżości temu blogowi. Życzę szczęścia na nowej drodze bloga.
    Jeśli znalazłabyś chwilę to zapraszam na prolog mojego nowego bloga.
    http://xoxdaretodreamxox.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej jesteś boska jesteś świetna jesteś najlepsza ! Mam troszeczkę głupie pytanie kiedy nowy post ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahahahahahahaha, coo? Nie. :D Dominika? :> Zobaczę :) być może 20 (jednak nie mówię, że akurat wtedy na 100% będzie, na 50% ;))
    (Do Anonimowego)

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda ,że nie widac całego outfitu , jednak jezeli dobrze przypuszczam masz spodenki z new looka ? Myślę ,że to całkiem fajne zestawienie . Co do oryginalności masz w tych czasach trudno byc innym i się podobać . Jak najbardziej życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  9. hej ,bardzo fajny blog i post wpadniesz do mnie zobaczysz co i jak ja dopiero zaczynam . Gdyby było coś nie tak napisz mi to w komentarzu na pewno to prawie i zaobserwuje na stałe :)
    http://diffrentcholy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zatem powodzenia na nowej ścieżce :) Świetne zdjęcia!
    Pozdrawiamy!
    thehauntedway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń