Green and Me


Koszula - ? Biżuteria - klik Spodenki - diy Bluzka - New Yorker %

Wzory, które do siebie nie pasują a jednak jest coś co je łączy. Myślałam, że ten zestaw wyjdzie mi gorzej. Szczerze mówiąc, boję się pełni kolorów, niepasujących wzorów itd. na sobie. Macademian Girl jest moją odmianą, jak i resztą osób w Polsce. Kolorowy ptak.
Naszyjnik i bransoletką są właściwie przypasowane do czarnej bluzki, a koszula i spodenki to dwie inne bajki. Podoba wam się takie zestawienie? 

PS: Jeśli spodobał Ci się naszyjnik  i chcesz go wygrać lub inne rzeczy przypominam o K O N K U R S I E, gdzie można wygrać 10$ do sklepu BORN PRETTY (www.bornprettystore.com). 

Udostępnij na Google Plus

About agata ulasiuk

    Blogger Comment

10 komentarze:

  1. A mi się takie zestawienie bardzo podoba:) Pozdrawiam!
    www.buycheaplookfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. całkiem fajnie Ci to wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie :)
    zapraszam na mojego bloga dopiero zaczynam ale mam nadzieję że Ci sie spodoba :)

    może wspólna obserwacja? napisz u mnie jeśli ci się spodoba ;)

    Mój blog <--- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz, cudne zdjęcia :)
    kejtifashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia i podoba mi się bardzo zestawienie tych kolorów ;) No i oczywiście ty we wszystkim ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niby kazdy ciuszek jest z innej "kategorii" to i tak wszystko pieknie się łączy
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziwne, ale podoba mi się! Ja również boje się łączenia różnych wzorów lub na ogół nie pasujących kolorów. Ale ootd się udał:)

    Zapraszam do mnie:) Za każdą obserwację się odwdzięczam:) Miłego dnia!
    http://lekcjamody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ŚLICZNE ZDJĘCIA :)
    http://rainbboww.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń