Koniec a początek


 Mamy lato, ja czuję jesień. Wyczuwam już tą poranną rutynę szkolną. Przebieranie się pięć razy, czy wymyślanie wymówek, aby nie iść do szkoły. Jednak lubię to, a jesień najbardziej! Na innych blogach dużo piszą o jesieni. Fakt, tego nie da rady ominąć. 

Ja postanowiłam dziś połączyć lato i jesień. Jesienią są brązowe legginsy i sweter beżowy. A latem krótki top. Do tego moje ulubione kolczyki i herbata. Uwielbiam takie połączenia w takie dni. 


PRZYPOMINAM O KONKURSIE! DO WYGRANIA 10$ W BORN PRETTY







Top - Bershka Sweter - ? Legginsy - Chiński Kolczyki - tutaj Bransoletka - tutaj

Udostępnij na Google Plus

About agata ulasiuk

    Blogger Comment

9 komentarze:

  1. Też mam takie kolczyki xD
    Ja tam tez lubię jesień :D
    madda blog->klik

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne zdjecia ;)
    obserwujemy?
    mahrastay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czemu masz takie dziwne, spłaszczone zdjęcia? Nie myślałaś o tym, żeby może robić je na dworze?

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszamy do dodania bloga w serwisie zBLOGowani! Mamy już ponad 3000 blogów z 22

    kategorii.
    Należy założyć konto jako bloger i w 2 krokach dodać bloga do serwisu. Nasz robot sam

    pobiera aktualne wpisy i prezentuje je tysiącom użytkowników, którzy codziennie

    korzystają ze zBLOGowanych. Dla blogera to korzyść w postaci nowych czytelników i

    większego ruchu na blogu.

    Serdecznie zapraszamy! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny kolczyk :)
    skomentujesz? będzie mi bardzo miło :)
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podoba mi się twój blog :)

    http://pictureoffme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nice cardigan :) M&MFASHIONBITES mmfashionbites.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń