School is boring

Dość długo oczekuje od siebie samej napisanie posta. Zawsze, nie zawsze mam kłopot z internetem, nauką i pracą domową lub po prostu mi się nie chce. Ewentualnie złe zdjęcia itd. Wymówek jest wiele, za wiele. Jednak sądzę, że dobre wymówki przydają się do szkoły. Co do szkoły, nowej szkoły, myślałam, że zgubię się w tak skomplikowanych korytarzach, ale okazało się zupełnie inaczej. Pozory mylą.
Gdy wracam z szkoły mam wszystko ustawione co i jak. Szczerze mówiąc robi się to nudne, po 2 tygodniach, oglądania tego samego w telewizji.
Jednak zaczynam korzystać powoli z mojej kochanej jesieni; sesje, zbieranie kasztanów i odrabianie lekcji.







Udostępnij na Google Plus

About agata ulasiuk

    Blogger Comment

4 komentarze:

  1. Piękne są te zdjęcia :) Ja też muszę wykorzystać tą piękną jesienną pogodę i wyjść na jakąś sesję :D
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia <3. Zapraszam do mnie http://chabrowe-wariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam sesje w wodzie, w szczególności przy zachodzącym słońcu :)

    http://polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń