Frankfurt (Gedern - Polanów)


Uwielbiam duże miasta, nowoczesną architekturę i oczywiście zakupy. Na koniec września w mojej szkole, odbyła się wymiana młodzieży, w której wzięłam udział.<Więcej> Nie będę opisywać jej w całości, chcę opisać jedynie bardzo krótko dzień we Frankfurcie, który był przeznaczony jedynie na zakupy. Jak się potem okazało, w mojej walizce nie było miejsce na nowe nabytki. Cały tydzień ogółem był bardzo udany, szkoda tylko, że dopiero za rok spotkam się z tą cudowną rodziną Niemiecką, u której mieszkałam, z Natalią. Tydzień ten bardzo nas wszystkich zbliżył, odczułam to na własnej skórze i to potwierdzam. Oby więcej takich dni! 










Udostępnij na Google Plus

About agata ulasiuk

    Blogger Comment

5 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia!

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie wymiany to serio świetna sprawa!
    Kocham takie wyjazdy i zwiedzanie nowych miejsc, fajnie, że Ci się podobało :)

    Pozdrawiam! ♥
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Frankfurt to piękne miasto! :)
    Poklikasz w linki przy ostatnim poście?
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę! :) Świetne zdjęcia, utrzymane w bardzo fajnym klimacie. Ładny wygląd bloga. Pozdrawiam.
    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń