Good is a time


Czasem po prostu dobrze założyć to, co najwygodniejsze, nie martwić się czy dobrze w tym wyglądamy. Czy wszystko wokół nas jest dobrze? Czy ten moment jest dobry? Czy to, co robię, jest dobre? Warto uciec od szarej rzeczywistości tam gdzie czujemy się najlepiej, u mnie tym miejscem jest las. Uwielbiam tam uciekać w wolnych momentach i nie martwić się o nic. Las to miejsce gdzie czuję, że żyję, miejsca; które są obłędne.








sukienka - ? sweter - camaieu
Udostępnij na Google Plus

About agata ulasiuk

    Blogger Comment

4 komentarze:

  1. O ja! Super post. Bardzo podobają mi się Twoje posty i mam nadzieję, że będą coraz lepsze. Dodaję na razie do zakładek, jak będzie tak dalej to zaobserwuje! Buzia! ps fajne zdjęcia ;D przy odrobince czasu wpadaj do mnie na diy www.pastelowe-niebox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. http://nikaaswag.blogspot.com/

    Zapraszam do mnie dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń