Hello, Autumn.


Brr... Robi się zimno i za to kocham jesień! Moja spódniczka co prawda bardziej przypomina mi o wiośnie, ale jak widzie na innych blogach czy na tumblr'ze nie przeszkadza to w jesiennych stylizacjach. Które pochłaniają swetry, czyli jeden z składników jesiennych wieczorów: książka, kakao/herbata, sweter i ciepłe skarpetki. 





Sweter - Reserved
Spódniczka - Primark
Zakolanówki - Chiński
Buty - Chiński 
Plecak - znaleziony w rodzinnych pamiątkach 
Udostępnij na Google Plus

About agata ulasiuk

    Blogger Comment

6 komentarze:

  1. piękny secik!

    pozdrawiam
    velvetbambi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz ;) No tak, już coraz zimniej ale ja bardzo lubię taką pogodę :D Świetne zdjęcia ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie spódniczka idealnie pasuje do jesiennej stylizacji :))
    Podoba mi się! :)

    Pozdrawiam!:)
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezuu jakie chude nóżki *o* spódnica jak najbardziej pasuje .
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń