10 zdjęć, które coś dla mnie znaczą i inspirują (COŚ)


 Wielu z nas ma marzenia, które chce spełnić i nic nie robi. Oczywiście trzeba pomóc losu. Ja jednak wolę wersję zazdroszczę i muszę to mieć lub zrobić. Wiedząc, że ktoś coś ma a ja tego nie mam, od razu ruszam bo nie mogę być gorsza. Często to się sprawdza, lecz nie wiem dokładnie czy polecić wam tą opcje bo nie zawsze ona jest najlepsza i bezpieczna. Bezpieczniejsze jest pomaganie losu (małymi kroczkami), jednak te punkty łączą się ze sobą i po prostu trzeba walczyć aby żyć, mieć i spełniać się.



Człowiek jako istota ludzka aby być musi iść lub stać jednak gdy stoi musi coś robić.  I może to jest zaletą, że wszystko trzeba robić. Dla niektórych to wada, dla mnie po części też. Jednak jeżeli będziemy robić NIC to wyjdzie nam NIC?


   Z pewnością nie raz słyszeliście, że każdy z nas ma COŚ zrobić, po to jest na świecie. Każdy o tym mówi, pisze... Robi się to nudne. Lecz prowadzi to do spełnienia marzeń? Czy to słowa pisane lub wymówione zmienią coś w naszym życiu? Wątpię, ludzie chcą zachęcić innych do zrobienia czegoś, ale przecież oni sami nic nie robią. Nic nie robią ale robią - "...jeżeli będziemy robić NIC to wyjdzie nam NIC". O co chodzi w tym wszystkim? Ten tekst, który napisałam jest według mnie trudny do zrozumienia, jeśli jednak ktoś chce COŚ wiedzieć to się dowie. Powoli ale efektywnie.





 


 
Udostępnij na Google Plus

About agata ulasiuk

    Blogger Comment

3 komentarze:

  1. ta alejka w lesie jest magiczna :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam, że trudno jest zrozumieć ten tekst haha jednak uwielbiam filozofowanie :DDD
    Pozdrawiam i obserwuję.
    http://vndziv.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń