Can you follow me?

 

Ostatnio te słowa piszę najczęściej - "Can you follow me? Please. This is my dream!" do tego dochodzi "LOOK!" i "NO IGNORE ME" wszystko za sprawą Zuzi, która strasznie mnie w to wciągneła. A o co chodzi? Chodzi o spamowanie do gwiazd na twitterze, aby mnie zaobserwowały. Do tej pory udało mi się z Cody Simpsonem, Joanną Krupą i Jamesem Arthurem, i z Jamesa jestem najbardziej zadowolona. Aktualnie spamuje do Ariany Grande. Najgorsze jest to, że gdy Ariana jest na twitterze ja słodko śpię. W dodatku nie jestem jedyną osobą, która do niej spamuje, co utrudnia moje szanse. Jednak nie poddaje się. Udało mi się z Jamesem to i uda mi się z Ari.

Na szczęście teraz tylko ten tydzień do szkoły i ferie! Będę miała czas aby zrobić kilka postów w zapasie na bloga, choć tutaj bardziej chodzi o zdjęcia, których teraz nie mogę robić na dworzu bo pada deszcz i strasznie wieje, w dodatku dzisiaj pada deszcz z śniegiem.
Wczoraj wieczorem nie miałam prądu i wody, dzisiaj mam prąd ale nie mam wody. Mam nadzieję, że będzie wkrótce woda. Mam ochotę iść czysta do szkoły, a jak nie to trudno, zachoruje :D


TWITTER ZUZI - @Suzan6969 i TWITTER DAGMARY - @GiergielDagmara (druga co mnie w to wciągnęła) 

  
Wdzięki wichury w mojej miejscowości...

MÓJ TWITTER: @agataulasiuk
Udostępnij na Google Plus

About agata ulasiuk

    Blogger Comment

11 komentarze:

  1. Ja dla mojej spamowałam JDabrowskiemu i można powiedzieć, że mi się udało! Powodzenia z Ari! :)
    U mnie zapewne też są takie szkody :x
    Zapraszam! :)
    julcia-blog-dont.blogspot.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie spamuję na twitterze, bo niezbyt go używam. Kiedyś spędzałam na nim wiele czasu, ale jakoś się odzwyczaiłam. U mnie ferie już od piątku, więc zostały 4 pełne dni, nie mogę się doczekać!

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. W ferie będziemy chodziły o 6 rano spać :) ♥ musimy dostać te follow ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nigdy nie bawilam sie w takie akcje na twitterze, bo go nie uzywam :C

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie bawię się w takie spamowanie, to bez sensu i strata czasu- no, ale to tylko moje zdanie ;) Po za tym to Masz naprawdę wspaniałego bloga. Jestem tu pierwszy raz, ale piszesz ciekawie i z sensem więc postanowiłam przeczytać parę notek wstecz. Oby tak dalej!
    Zapraszam też do siebie : maymiodek.blogspot.com
    Może znajdziesz coś dla siebie, co mogłoby Cię zainteresować! :)
    Oczywiście - dodaję do obserwowanych :*

    OdpowiedzUsuń
  6. W takim razie powodzenia z dalszym spamowaniem, haha :D
    Ja nie mam twittera XD

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń