Chillout day



 Ferie powoli dobiegają końca, moje plany były głównie w 2 tygodniu ferii. Jednak wszystko się zmieniło przez dentystę i nie tylko. Chyba muszę zacząć nie planować, dużo lepiej wychodzi mi spontaniczność. Dowiedziałam się też, że mogłam jechać do Warszawy, jednak dowiedziałam się za późno.

Jednak ferie są po to, by odpocząć. Gdy nie odpoczywamy, gorzej pracujemy. Jednak odpoczynek to nie cały dzień przed telewizorem, wtedy to leniuchujemy. A to jest różnica. Odpoczynek ma wiele opcji. Moją ulubiona to sen. Wtedy najbardziej odpoczywam i ładuje swoje baterie. Więc, odpocznijmy choć jeden dzień od życia, rutyny przecież po coś są te wolne dni. Wolność to wolność.

 "Wyśpię się po śmierci" - Jay Kristoff – Tancerze Burzy

 "Im więcej odpoczywasz, tym dłużej żyjesz." John Ronald Reuel Tolkien – Opowieści z Niebezpiecznego Królestwa

 "A to wielka umiejętność umieć odpoczywać." Wiesław Myśliwski – Ostatnie rozdanie

 "Nie myśl o tym, czego nie możesz zmienić. Odpoczywaj, kiedy możesz, abyś była gotowa na nadchodzące bitwy." - Richelle Mead – Ostatnie poświęcenie
 


Robię porządki w szafie, zapraszam na vinted.pl/alekawi, może coś wam się spodoba :)

Udostępnij na Google Plus

About agata ulasiuk

    Blogger Comment

11 komentarze:

  1. Jakie fajne fotki ;)
    Pozdrawiam
    Marcelka Fashion
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi sie ferie zaczynaja za 3 dni :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta książka, co ją czytasz jest super!
    http://crave-moja-historia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne cytaty! Czasem warto wszystko mieć gdzieś i wypoczywać ;)

    Zapraszam na konkurs!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne cytaty,ja jeszcze nawet nie zaczęłam ferii,haha. :D
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chce żeby moje ferie trwały dłużej haha.

    Zapraszam do mnie. :3 Obserwuję.
    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie cytaty! :)
    Jesteś chętna wymianą postami? Napisz do mnie :)

    moszovska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog i bardzo ładnie piszesz. Obserwacja za obserwację? Jeśli tak, to ty zacznij i daj mi znać że moja kolej :)

    http://blogmoimzyciem.blogspot.com/
    POZDRAWIAM CIEPLUTKO. :)

    OdpowiedzUsuń