Short


Co prawda za oknem nie mam teraz śniegu. Bardzo, ale to bardzo ucieszyłabym się, gdybym teraz go zobaczyła, choć na 2/3 dni w ferie. W końcu, co to za ferie, gdy nie ma śniegu. Ferie mam zaplanowane fotograficznie. Z dziewczynami umówiłam się na zdjęcia, choć nie wiem dokładnie, kiedy i gdzie, mam nadzieję, że wszystko wyjdzie. I nie będę się nudzić w domu. Na pewno będę pracować nad blogiem, a tutaj nudów nie ma :)

Jak wy spędzacie ferie? Kiedy je zaczynacie?

Chciałabym poinformować was, że biorę udział w konkursie "Blog Roku 2014" w kategorii blogi nastolatków. Baner jest umieszczony również na blogu w pasku bocznym.



Udostępnij na Google Plus

About agata ulasiuk

    Blogger Comment

3 komentarze:

  1. Ja zaczęłam ferie teraz, nie mam na nie większych planów oprócz nocowania z przyjaciółką, wypadu na sesję na dach i spontanicznych wyjść. Oczywiście dochodzą typowo chillout'owe dni :)

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już zaczęłam ferie, ale konkretnych planów na nie nie mam :)
    Powodzenia w konkursie!

    simplyandwhite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń