killa-killaa.blogspot.com


Hejka. Jakiś czas temu Agata zaproponowała mi wymianę postami. Jak widać zgodziłam się. Nie wiedziałam o czym tutaj napisać, ponieważ nigdy wcześniej tego nie doświadczyłam. Postanowiłam wam trochę o mnie opowiedzieć.
A więc, mam ma imię Kinga i 9 kwietnia skończę 18 lat. Moją pasją jest fotografia dosłownie wszystkiego. Ludzi, przyrody jak i rzeczy codziennego użytku. Staram się ją rozwijać. Mam nadzieję, że po upływie jakiegoś czasu na moich blogu będzie można zauważyć postępy. Dobrze czuje się również po drugiej stronie obiektywu. Nareszcie nadchodzi moja ulubiona pora roku, więc będziecie mogli u mnie znaleźć sporo rożnych, ciekawych zdjęć. Wczoraj była u mnie naprawdę ładna pogoda, więc postanowiłam pójść z przyjaciółką na zdjęcia. Niżej możecie zobaczyć efekty. Więcej zdjęć już wkrótce u mnie. Poza tym o czym pisze na swoim blogu? Piszę o swoich przeżyciach, przemyśleniach, radach i nie tylko, o wszystkim z czym chciałabym się z wami podzielić.
To chyba tyle, nie będę wam wszystkiego tutaj zdradzać. :) Mam nadzieje, że zainteresowała was moja osoba i chętnie odwiedzicie mojego bloga.
Zapraszam!
Mój blog: klik
Mój instagram: klik





Udostępnij na Google Plus

About agata ulasiuk

    Blogger Comment

3 komentarze:

  1. Miło Cię poznać, już do Ciebie zaglądam :)

    ZAPRASZAM DO MNIE NA KONKURS

    pozdrawiam cielutko

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne zdjęcia!

    W wolnym czasie zapraszam do siebie.
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)

    OdpowiedzUsuń