Now

 
 Ostatnio dużo zaniedbałam a szczególnie szkołę. Nie pamiętam, kiedy w tygodniu dostałam tak dużo złych ocen. Dlatego teraz biorę się za siebie. Laptop odstawiam, włączam tylko w weekend. Ćwiczę 6 razy w tygodniu od godz. 17 do 18. Uczę się w domu od powrotu ze szkoły do 17. A dopiero po 18 mam czas wolny. Może w końcu nauczę się zorganizować. Nauczę się, że na wszystko trzeba zapracować. Nic nie przyjdzie ot, tak. Wam też radzę zająć się swoimi zaniedbaniami, bo wkrótce te małe problemy mogą być bardzo dużymi problemami. A tego nikt nie chcę. Warto się zastanowić co jest dla mnie ważne, a ja to po prostu odkłam do szafki i do niej nie zaglądam.






Udostępnij na Google Plus

About agata ulasiuk

    Blogger Comment

13 komentarze:

  1. Uwielbiam outfity w których przeważa kolor czarny :)

    Pozdrawiam gorąco, shslove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze przyznam,że u mnie ostatnio też pojawiły się problemy z organizacją. ;/
    A co do stylizacji, jest prześliczna. ;)

    czternasta26.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Moją organizację psuje popularny zjadacz czasu popularnie zwany smartfonem :( Takie małe coś a potrafi wszystko zepsuć, muszę się nauczyć życ bez niego bo się z niczym nie wyrobię :(
    Zapraszam do mnie
    http://lexilux.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki, aby nie skończyło się tylko na postanowieniach!
    Też staram się jakoś organizować sobie czas, ale nie wychodzi mi za dobrze, no cóż, mam nadzieję, że Tobie się uda!:)
    Bardzo ładne zdjęcia:)

    Pozdrawiam! ♥
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz, bardzo dziewczęco :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wyglądasz :) Też mam problem z organizacją sobie czasu :/
    zapraszam : http://misieeek-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też ostatnio trochę zaniedbałam szkołę :/ poza tym przepięknie wyglądasz na tych zdjęciach ♥
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś taka szczuplutka *.*
    Ja nie mogę zaniedbywać szkoły, bo 10 kwietnia wyjeżdżam na dziesięciodniowy obóz do Włoch, dlatego też nie chce się tam uczyć ; )))

    lets-her-go.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja! :)
    http://bartekrochniak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja na szczęście już jakiś czas temu się zorganizowałam.
    Śliczne zdjęcia :)

    milenaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jakoś nie potrafię być zorganizowana. Zupełnie mi to nie wychodzi i zawsze zabieram się za naukę w okolicach godziny 21 i później zasypiam nad książką. Muszę jednak wziąć się za siebie i coś z tym zrobić. Bardzo podoba mi się długość Twoich włosów :) Mam czasem takie chwile, kiedy chciałabym ściąć włosy, ale za bardzo się boję, że nie będą do mnie pasowały :D

    OdpowiedzUsuń