Instead of


Kilka postów wcześniej odniosłam się do tego, aby usunąć obserwatorów i "liczyć" swoich czytelników za pomocą Facebooka. Dzisiaj chciałam was poinformować, że podjęłam decyzję i usuwam obserwatorów Google z bloga. Jednak nie stanie się to z dnia na dzień. Mam na celu określoną ilość polubień. Jeśli ta cyfra polubień pojawi się, obserwatorzy znikają.

Dlaczego usuwam obserwatorów z bloga? Ponieważ wiem, że szersze jest grono na facebooku. Tam łatwiej trafić do społeczności. Niestety, ludziom też rzadko chce się obserwować kogoś bloga, równie dobrze mogą dodać linka do ulubionych zakładek regularnie go odwiedzać, tak jak to w moim przypadku. Istnieje też  powód: "obs za obs" czyli puste obserwacje. Nie biorę już w tym udziału. Z czego bardzo się cieszę.  I oczywiście nie mam zamiaru bawić się w "lajki za lajki" na Facebooku

Kochani na blogu już możecie kliknąć LUBIĘ TO i serdecznie do tego was zapraszam. 





 


 

Golf - New Yorker
Leginsy - New Yorker
Buty - no name  
  

Mam do was jeszcze prośbę czy możecie polubić to zdjęcie <klik> na facebooku? Dla mnie to bardzo ważne. Z góry dziękuje :)
Udostępnij na Google Plus

About agata ulasiuk

    Blogger Comment

22 komentarze:

  1. Trochę szkoda usuwać obserwatorów, czasem dają oni dużo motywacji :)

    beneaththeblanket.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. w sumie dobry pomysł
    ale pierwszy raz słyszę o tym
    by bloger likwidował obserwatorów ;)
    śliczne zdjęcia, jestes bardzo
    fotogeniczna <3
    pozdrawiam cieplutko myszko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jeśli tobie lepiej to oczywiście to zrób! całkiem fajny pomysł :) +śliczne zdjęcia! ♥
    już polubiłam fanpage, bo uwielbiam twojego bloga!:)
    jeśli masz wolne 5 sekund mogłabyś poklikać w linki choies pod zdjęciami tu → http://cuteedoll.blogspot.com/2015/04/choies-wishlist.html ←?
    jeśli nie to przepraszam! pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja nie korzystam z FB i nie mam konta tam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie mam fb :3
    Obserwacja za obserwacje
    http://weronikaijejprzygody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie to nawet ciekawy pomysł.
    Ślicznie wyglądasz!♥

    Jully-Blog [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne zdjecia! :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? Odp u mnie -->
    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. też uważam że liczba polubień na fb lepiej oddaje rzeczywistą liczbę prawdziwych czytelników niż obserwatorzy google
    pozdrawiam
    http://tiffani426.blogspot.com

    P.S. Zapraszam do mnie na konkurs. Do wygrania: szczotka Tangle Teezer, paleta do konturowania twarzy, zestaw Baby Lips
    http://tiffani426.blogspot.com/2015/04/konkurs-204-1604.html

    OdpowiedzUsuń
  9. CUdny blog
    .
    .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    Mój Blog - klik!-Zapraszam Nowy Post
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Usunięcie obserwatorów z bloga to trochę bezsensowny pomysł, radziłabym odsyłać na FB, ale nie usuwać ich stąd

    www.sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny outfit! *-*

    zapraszam:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia. :*
    Polubiłam zdjęcie! ;)
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne zdjęcia! ♥ Blog jest świetny i na pewno zajrzę tu jeszcze nie
    jeden raz! :)

    Klikniesz w linki z najnowszego postu? - z góry dziękuję ♥
    OLIWIA-BLOGG.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne buciki *_*

    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialna stylizacja, masz dobry gust.
    http://alia-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba za krótki ten sweterek :D
    Nie było Ci zimno?

    zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Super outfit, ten sweterek jest prześliczny ! :D

    + Obserwuję :)
    Mój blog KLIK:*

    OdpowiedzUsuń
  18. natka15 było wtedy bardzo ciepło, ale fakt teraz siedzę chora w domu :/ :D

    OdpowiedzUsuń