Zaufanie

Dość często zastanawiam się czy potrafię komuś bezgranicznie zaufać. Odpowiedź jest prosta, nie. Wszystko to dlatego, że boję się ludzi. Boję się, że mogą się zmienić. W tych czasach o wszystko łatwo.  Ludzie to ludzie.
Oczywiście są osoby, którym ufam, ale czy mogę im powiedzieć wszystko. Jednak człowiek musi mieć choć 1 osobę, której może się zwierzyć. Natomiast zwierzętom czy rzeczom można powiedzieć wszystko one nigdy nie wygadają. Najlepszy sejf. A zwierzęta czasem potrafią zrozumieć i wiedzą czego od nich oczekujemy. Ludzie bardzo często udają, że się cieszą czy przejmują naszą sytuacją.
A wy potraficie zaufać? Komu ufacie najbardziej?




Spodnie - sinsay 
Bluzka - no name 
Buty - converse 
Calvin Klein - zalando

Kochani moja kuzynka zaczyna vlogować, oraz śpiewac na yt. Zapraszam do subowania jej kanału :) 

Udostępnij na Google Plus

About agata ulasiuk

    Blogger Comment

21 komentarze:

  1. Masz rację !! Ja mam taką osobę, której mogę powiedzieć wszystko !! Na kanał kuzynki weszłam i jestem zachwycona jej głosem !! :* http://hot-schot.blogspot.com/ mam nadzieję że wpadniesz !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również mam taką osobę, której mogę powiedzieć o wszystkim- jest to moja najlepsza kuzynka! :)
    Obserwuję ;)

    http://moooneykills.blogspot.com/2015/04/flower-princess.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobre pytanie :) Oczywiście , że mam takie osoby . Moge im powiedzieć o wszystkim naprawdę wszystkim z resztą sama wiesz o czym mówię , racja ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Są osoby którym na prawdę ufam, mówię im wiele rzeczy, chyba każdy potrzebuje takiej osoby. Jednak są też rzeczy o których nie mówię absolutnie nikomu ale nie dlatego, że boję się, ze ktoś wygada ale tylko dlatego, że boję się braku zrozumienia.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowy post :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne jeansy :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ludzie są okrutni, owszem, ale nie ufając innym - nie jesteśmy też w stanie zaufać do końca sobie. Nie można bać się zranienia, odrzucenia - bo to wszystko też nas czegoś uczy a uciekając od tego - nigdy nie poznamy życia. :)


    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    http://niekoffanaa.blogspot.com
    FACEBOOK || DRUGI BLOG ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mało komu ufam... Rodzicom, ale potrzebuję jeszcze czasu. Być może znajdzie się w moim życiu osoba której będę mogła zaufać :)
    Jesteś śliczna!♥
    Obserwuję!!

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mamy ten sam aparat! Niedawno go kupiłam dlatego się długo wahałam nad podjęciem decyzji. Super zdjęcia i zawsze podobały mi się te majty Calvina :D
    Zaobserwujemy się wzajemnie ? Zacznij proszę ;)
    www.paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli chodzi o ludzi to nie do końca im wiezrze..
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja chyba najbardziej ufam swoim rodzicom i przyjaciółkom, jednak też nie do końca, można powiedzieć, że tak w 90%...
    Świetna stylizacja ^^

    Zapraszam do mnie, nowy start!
    ♥ Przemyślenia Arbuza ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam identyczny aparat, masz rację :D
    http://marrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. super stylizacja :))
    MÓJ BLOG-KLIK:)
    Może wspólna obserwacja? Odpowiedź napisz w komentarzu na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowny look :)

    Bardzo ładny i przejrzysty blog!

    Mogłabyś poklikać w linki do choies w moim ostatnim poście? Bardzo proszę, zależy mi na tej współpracy:)
    Mój blog
    Pomożesz?- jeśli tak koniecznie mi napisz komentarzu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja ufam tylko rodzicom.
    http://polowcia--blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacja jest świetna, a co do zaufania to ja też boje się ufać ludziom ;/
    http://maja-kwiatkowska-blog.blogspot.com/2015/04/ulubiency-marca-2015.html

    OdpowiedzUsuń
  16. ja niestety dużo razy zawiodłam się na ludziach, przez co ciężko jest im zaufać :D
    może obs/obs?
    gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wokół mnie jest pełno fałszywych ludzi. Mam jedną PRAWDZIWĄ przyjaciółkę i 200 lajków na fejsie. Śmiech na sali. www.sszuminska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Super zdjecia! Mega ;)
    Obserwuje ;*
    http://mazix3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Czasami ciężko komukolwiek zaufać - a w szczególności osobom które na to nie zasłużyły, bądź wtedy, kiedy mówimy o bezgranicznym zaufaniu. Przecież to takie ludzkie i nie ma się czemu dziwić.
    Z jakiej racji przyrównujesz zwierzę do rzeczy? Nawet w tym kontekście wydaje mi się to... niezbyt właściwe. Mimo Twojej późniejszej poprawki.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie na:
    http://nieme-krzyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie ufam zbyt wielu ludzią bo już nie raz coś co im powiedziałam zostało nastawione przeciwko mnie :c

    Wpadniesz? Poklikasz w linki?
    Co powiesz na wspólna obserwacje?
    http://zuzannaobsadna.blogspot.com/2015/04/new-in-from-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń