Żel i tonik od firmy Fitomed


 Dziś chciałabym zrecenzować wam żel do mycia twarzy do cery suchej "Mydlnica lekarska" i tonik nawilżający do cery suchej i wrażliwej (Lukrecja gładka) od firmy Fitomed. W obydwóch produktach się zakochałam.






 Od firmy:
Składniki aktywne: wyciąg z korzenia mydlnicy lekarskiej, liścia szałwii, liścia melisy, liścia oczaru wirginijskiego, koszyczka nagietka.
Działanie: dzięki obecności wyciągów z ziół o działaniu oczyszczającym i dezynfekującym stosowanych w fitoterapii cery tłustej żel dobrze oczyszcza skórę, odblokowuje pory i lekko je ściąga, zapobiega zbyt szybkiemu przetłuszczaniu się skóry.
Właściwości: wytwarza łagodną, swoistą dla mydlnicy lekarskiej pianę.
Polecany przez dermatologów: do cery tłustej i trądzikowej, wrażliwej.
Fitomed poleca: wskazane jest stosowanie oczyszczającego toniku Fitomed do cery tłustej oraz odświeżającego płynu z kwiatu pomarańczy. Zaleca się, aby cerę tłustą z wypryskami przecierać płynem z kwasem mlekowym 5% Fitomed regularnie (1-2 razy w tygodniu), stosować maseczkę z kwasem mlekowym 4% i korundem, stosować również maseczkę z ziołami i glinką punktowo na wypryski, a także smarować twarz kremami: tradycyjnym nawilżającym Fitomed oraz nr 6, 7 (cera mieszana ze skłonnością do przetłuszczania się), i nr 11 i 12 (kremy do cery tłustej).

Według mnie:
Produkt spełnia oczekiwania a cena to tylko 9,50 zł. Do opakowania nie mam zastrzeżeń. Twarz myję rano i wieczorem. Żel jest bardzo wydajny i myślę, że starczy mi jeszcze na długo. Żel pieni się. Zapach jest słabo wyczuwalny albo ja go słabo czuje przez katar jednak gdy coś wyczuje, to nie mogę oderwać się od buteleczki, pachnie ziołami, delikatnie i przyjemnie, za co wielki plus. Niestety do tej pory często czułam alkohol i nie przyjemne dla mojego nosa zapachy. Twarz po umyciu nie jest wysuszona, lecz nawilżona. Oczywiście, dobrze oczyszcza skórę. Jak najbardziej polecam.
Do kupienia na fitoteka.pl.




Od firmy: 
Składniki aktywne: wyciąg ziołowy z lukrecji, prawoślazu, lipy, owsa.
Działanie: nawilżające, osłaniające i łagodzące. Ważną rolę w procesie nawilżania spełnia lukrecja gładka. Korzeń lukrecji zawiera liczne saponiny, flawonoidy, kwasy organiczne. Posiada właściwości zatrzymujące wodę w tkankach. Dobrze nawilżona tkanka nie traci składników mineralnych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania. Po zastosowaniu toniku skóra twarzy staje się gładka, ujędrniona, nabiera zdrowego połysku.
Polecany przez dermatologów: do cery suchej i wrażliwej, dojrzałej.
Właściwości: dzięki saponinom z lukrecji konsystencja toniku wydaje się "śliska". Daje to uczucie świeżości i dobrze nawilżonego naskórka.
Fitomed poleca: wskazane jest stosowanie ziołowego żelu do mycia twarzy do cery suchej i wrażliwej Fitomed oraz kremów nr 1, 2, 3, 4, 5, 8, oraz tradycyjnego kremu tłustego i półtłustego.

 Według mnie: 
 Produkt idealny! Kosztuje tylko 10 zł. Świetnie nawilża, daje uczucie świeżości i lekkości. Szybko się wchłania. Pachnie świeżo, delikatnie, po prostu cudownie. Opakowanie podobnie jak żel bez zastrzeżeń. Nic nie ma prawa się wylać. Konsystencja jest bardzo podobna do wody jednak trochę gęściejsza. Cóż mogę napisać więcej? Zakochałam się w tym produkcie i jak najbardziej polecam wam ten tonik. Myślę, że na pewno się nie zawiedziecie na nim, a również jak ja pokochacie. 
Do kupienia na fitoteka.pl



Żel/Tonik - fitoteka.pl
Udostępnij na Google Plus

About agata ulasiuk

    Blogger Comment

18 komentarze:

  1. Ojej, dawno nic nie miałam z Fitomedu, ale bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje się bardzo ciekawy :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwzy raz slysze o tym sklepie hah
    MÓJ BLOG
    http://teenluxy.blogspot.com/
    BLOG WIKI
    http://wikaaa-wika.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem tu pierwszy raz i zostaję na dłużej :)


    Za komentarz odwdzięczam się obserwacją i trzema komentarzami!
    http://blackberryandblue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm... nie znałam dotychczas tej firmy

    http://plaster-na-nude.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe produkty : ). Pozdrawiam!

    + Bardzo proszę o kliknięcie w linki w najnowszym poście: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna recenzja.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie słyszałam o tych produktach :)
    Na pewno wypróbuję ;*
    Zapraszam! Miło by było jakbyś zaobserwowała lub skomentowała :P
    Odwdzięczam się ;)
    Gabrielle-klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam szampon i odżywkę z tej firmy :*
    Świetne produkty :D
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post! Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno uczciwie się odwdzięczę :) Poklikałabyś w linki w poście? Byłabym bardzo wdzięczna i odwdzięczyła się u Ciebie tym samym! Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Zainteresował mnie ten pierwszy zestaw tonik i żel. Tylko ciekawi mnie jak z cerą skłonną do wysypek alergicznych. Boję się, że będzie mnie uczulał. Ale zawsze lepiej postawić na naturę niż chemię :)

    http://amourdelespoir.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. super blog
    zapraszam : http://bbypattie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie używałam chyba produktów tej firmy... Może kiedyś na nie trafię, to na pewno kupię. Super pomysł na zdjęcia :)

    www.sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. super post! <3 co powiesz na wspólną obserwację? :)
    BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne zdjęcia :)
    Poklikasz?
    http://zuuziaa.blogspot.com/2015/05/bal.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  16. Great post. Love it. I follow you, could you follow back, dear. Keep in touch. Kiss

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Musze koniecznie zakupic ;pp

    OdpowiedzUsuń